Kille i damunderkläder

Status
Stängd för vidare inlägg.

trosmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej, söker en likasinnad kille/man som liksom mej gillar att klä sej i stayups, damunderkläder mm..
Jag är maskulin och hetero annars och ingen kan nog tro detta om mig, men jag har haft den läggningen sedan jag var typ 15..

Ett plus om du är gift/sambo liksom jag.
Byte av bilder/chat via KIK, eventuell träff om allt känns ok från båda håll.

Skicka gärna ett pm om det låter intressant!
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
68
Kön
Man
Åkte ut till ett skogsområde där jag vet att jag är ostörd. Under mina vanliga kläder hade jag strumpbyxor med hål för kuken, höfthållare, nylonstrumpor och bh. La en filt på marken och tog av mig överdragskläderna och tog på mig gummistövlarna. Gick längs skogsbilvägen och runt om i skogen och runkade skönt.
 

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Åkte ut till ett skogsområde där jag vet att jag är ostörd. Under mina vanliga kläder hade jag strumpbyxor med hål för kuken, höfthållare, nylonstrumpor och bh. La en filt på marken och tog av mig överdragskläderna och tog på mig gummistövlarna. Gick längs skogsbilvägen och runt om i skogen och runkade skönt.
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Det är så pirrigt och härligt att vara klädd!
Men att vara det samtidigt som man är i sällskap med en man.. hihi :)
Härligt att det är så många som uppskattar det! (speciellt ni som upskattar att vara i sällskap med en trosklädd :D)
/Jag är ju .. fjolla.. så kanske inte riktigt det som menades med "kille i damunderkläder".. :)
Härligt är det iaf!:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen