https://www.erome.com/a/ZyeLrR6PJag gillar att använda trosor, blir oftast upptänd av det. Så har och använder trosor nästan jämt. Sedan om andra känner till att man har trosor på sig, ännu bättre. Undrar om det finns andra som känner typ samma?
Visst är det skönt med trosor. Lite förbjudet, lite syndigt. Samtidigt blir kontrasten mellan ett par söta trosor och en stenhård penis innanför tyget upphetsande. Kanske är det detta som gör att det känns sexigt?Har provat trosor. Det gjorde mig väldigt kåt. Tanken på att någon kommer på mig med att ha trosa känns spännande. Jag kanske låter gylfen glida ned lite idag.
Undrar varför jag får stånd när jag tar på trosa
Underbar sexigt att göra. Våta och smutsiga trosor gör mig med kåt. Hittar ofta i tvättkorgen.Har lånat trosor av både min lillasyster och två av hennes vänner, även om det varit tvättade och rena är det upphetsande.
Man vet inte kanske det varit våta någon gång och inte bara av svett.
Så fantastiskt underbart sexigt att läsa.Har även lånat min lillasyster klänning på vårat lantställe men då hade jag ingenting under. Min syster hade på sig sin klänning några veckor senare hon blev upphetsad hade såg mig i skogen runkade och sprutade hade lyft på klänningen. Hon viskade har inga trosor skulle bli våta också har jag kommit två gånger idag. Hade misstänkt det hon kom ut ur sovrummet både hon och sovrummet luktade kvinnokön. Men är väl inget fel att lillasyster får ha det skönt, man älskar ju sin syster.
Detta var länge sedan detta hände lantstället är sålt sedan länge och pappa som ägde det har också avliden rätt länge.Så fantastiskt underbart sexigt att läsa.