Kinky midsommar

anagram

Medlem
Kön
Man
När man tror att man var med om allt händer nåt osannolikt. Firade midsommar vid en stuga. Min äldre bror, hans flcikvän och några gemansamma kompisar hade samlats för att ha det trevligt. Igår kväll, då alla var ganska fulla vandrar jag in i stugan och mötts av min bror som blir avsugen av sin flickvän. Jag blir paralyserad och vet inte vad jag ska säga, står bara och glor. Då ställer sig min brors flickvän upp, går fram till dörren, stänger den och ber mig sätta mig på sängen. Det som sedan händer är mycket underligt. Jag får erfara min första trekant, med min bror och hans flickvän. Här snackar vi alltså en kuk i fittan och en i röven samtidigt. Det bästa med det hela var att jag märkte att både brosan och hans tjej njöt. Det var faktiskt skithäftigt att se sin egna bror "in action". Ännu coolare var det faktum att våra kukar var snarlika varandra, hans var dock lite större.

Vad det gäller sjävla trekanten så kändes det som att vara med i en porrfilm. Vi körde avridning+analt (jag fick det stora priviliget av att först ta den anala biten). Det här var nog det bästa knullat jag någonsin varit med om. Jag kom två gånger, första gången i fittan på henne (det är lungt, hon äter p-piller och tog dagen efter-piller imorse, föresten mitt första vaginala sprut), andra gången kom jag över hennes bröst medan brosan kom i hennes mun. Svettiga som fan log vi lite och tog en till öl.

Detta är ju onekligen kinky, men är det fel? Är det fel att knulla "tillsammans" med sin brosa?

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
Alltså shitt!! Haha.. Vilken jävla upplevelse, vilken kåt tjej din bror måste ha!

" Sex är inte svaret. Sex är frågan. Ja är svaret!"

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Den som ändå hade fått vara med om en dubbelmacka på midsommar...

With proper care, the FleshLight will last a lifetime.

Toppen