Har funderat på detta men aldrig provatTillhör dem som tänder på kiss vid onani. Brukar baxa mig ner på rygg i duschen och låta den våta värmen rinna över överkroppen för att sedan runka. Andra härliga förslag?
Se till att dricka mycket vatten innan så det inte blir så koncentrerat. Typ en liter i timmen under eftermiddagen så blir det drickbart till kvällen.Har funderat på detta men aldrig provat
Jag gör som du, pissar på bröst och mage och även högre upp, vilket betyder att jag smakar, men spottar ut.Tillhör dem som tänder på kiss vid onani. Brukar baxa mig ner på rygg i duschen och låta den våta värmen rinna över överkroppen för att sedan runka. Andra härliga förslag?
Men det är väl smaken man vill komma åt? Annars kan man lika väl dricka vatten. Jag tänder inte på att dricka piss, men pissar ibland på mina fingrar och slickar/suger sedan på dem, bara för att känna smakenDet händer att jag kissar på mig i duschen eller badkaret med. Gillar även att kissa ner mig ute på sommaren. Gärna i träningskläder. Härligt att ställa sig någonstans och känna hur det värmer när kisset rinner ner för benen eller att lägga sig ner och ta fram kuken och duscha sig med kiss.
Bra att drica mycket innan och kissa en gång innan man sätter igång så smakar och luktar kisset nästan ingenting.
Jag gillar inte när det smakar för starkt så jag dricker gärna innan.Men det är väl smaken man vill komma åt? Annars kan man lika väl dricka vatten. Jag tänder inte på att dricka piss, men pissar ibland på mina fingrar och slickar/suger sedan på dem, bara för att känna smaken
Ja, morgonurinen ska man avstå. Men frampå dagen eller kvällen är det helt ok, även med normalt dagsintag av vattenJag gillar inte när det smakar för starkt så jag dricker gärna innan.
Gör 20 armhävningar som straff så flyttar jag tråden.Ber om ursäkt för att jag inte tänkte mig för bättre.
Moderaterna läser inte alla trådar. Det är därför administratören i sin outgrundliga vishet har införskaffat en programvara med en liten finess. Alla kan anmäla felplacerade trådar för att uppmärksamma sagda befattningshavare om det misstänkta missförhållandet.
Samma med min fru. Helt otänkbart så inte lönt att ens fråga henne.Har varit lyckligt lottad att träffat wet kvinnor och dom som velat prova. Tyvärr är min fru ingen av dom.