Kenny601
Välbekant medlem
- Ålder
- 67
- Kön
- Man
Synd jag är så långt bort.... finns i SmålandSkulle vilja träffa någon som vill kissa på mig. Jag finns i Avesta
Synd jag är så långt bort.... finns i SmålandSkulle vilja träffa någon som vill kissa på mig. Jag finns i Avesta
Ja, det var synd. Jag har testat att kissa på mig själv och gillade det. Nu skulle jag vilja träffa någon annan som vill kissa på mig.Synd jag är så långt bort.... finns i Småland
Wow!!! En sådan har jag aldrig sett förut. Blir sugen att också skaffa en, men attans vad dyr den är...Fantiserar ofta o kiss lekar, endera en tjej som kissar över min mage/bröst
Eller en kille som kissar på/I mitt anus.
Kan kissa på min mage när jag ska dusha.
Funderar på att skaffa en sådan här då jag även gillar penispluggar
https://www.sinful.se/you2toys-piss-to-ass-plug
ja det spänner till lite tills man drar ut pluggenWow!!! En sådan har jag aldrig sett förut. Blir sugen att också skaffa en, men attans vad dyr den är...
Penisplugg däremot ska jag köpa när jag kommer åt. Vet bara inte om jag ska välja en med hål igenom, så sperma och urin kan komma ut, eller den ska vara homogen.
Är den nån som provat få utlösning med homogen plugg som stoppar sperman att spruta? Hur känns det?
Mm det är prislappen som stoppar migWow!!! En sådan har jag aldrig sett förut. Blir sugen att också skaffa en, men attans vad dyr den är...
Penisplugg däremot ska jag köpa när jag kommer åt. Vet bara inte om jag ska välja en med hål igenom, så sperma och urin kan komma ut, eller den ska vara homogen.
Är den nån som provat få utlösning med homogen plugg som stoppar sperman att spruta? Hur känns det?
Är det en extra skön känsla? Är de värda sina pengar att prova?ja det spänner till lite tills man drar ut pluggen
Visserligen har jag smala "barnmorskehänder" och smala fingrar, men de går inte få in i urinröret. Tror inte det är många som klarar det....Du kan använda ett passande finger också. Så skönt och det kan överraska din partner när finger dras ut och sperma forsar ur ollonet.
Ja, jag är inne på det.... Men de i metall verkar häftigare!alla är olika men köp nån tunnare i gummi de kostar mindre och prova
Ja, jag är inne på det.... Men de i metall verkar häftigare![/QPma så kan jag skriva vilken jag harJa, jag är inne på det.... Men de i metall verkar häftigare!
Håller helt med dig....Att kissa är en underbar känsla , har gillat det sedan unga tonår , då jag insåg hur praktiskt o skönt de var o kissa i badbyxorna om jag var vid havet , tror aldrig någon såg , o var ja nybadad syntes det inte om de rann på benen. Nu som 50 + lekar jag ännu , både klädd naken , även med andra män. Ännu ej hittat kvinna som jag vågat fråga. Konstigt nog mkt enklare fråga en kille, de känns väldigt förbjudet få annans på min kropp. Men ljuvligt det är gratis o lättare fylla på än få orgasm. Ni som är nyfikna , våga testa , lätt avbryta om de känns fel .