Kissade ner mig

fisfia

Ny medlem
Kön
Man
<font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Nu har jag o eltandborsten umgåtts lite. Det var så najs att jag kissade ner mig. Shit, det har aldrig hänt förut. Var tvungen att byta kläder o duscha först såklart. Herre gud.

Meile

Medlem
Kön
Man
Gizza du har nog antagligen rätt då de flesta som får det för första ggn tror att det är så...

Sex e någe man aldrig kan få för mye av :):)

GustavG

Ny medlem
Kön
Man
Det var en fontänorgasm du fick. Ingenting att skämmas för. Hade en tjej för några år sedan som ofta fick det. Bara trevligt... lite jobbigt att behöva byta sängkläder så ofta dock...

Cuteellinore

Medlem
Kön
Kvinna
Ja har hört att de finns olika sätt för att öka chansen för att få fontänorgasm någon som vet något tips ?

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja har hört att de finns olika sätt för att öka chansen för att få fontänorgasm någon som vet något tips ?

Om du tittar under filmer/kinky/squirt!
så har jag lagt upp 5 filmer där tjejer visar på varandra hur de får kraftiga fontänorgasmer, bara att högerklicka och spara.. totalt 233mb, i del ett händer inte så mycket... de bästa delarna är nog 2,3,5.

Men man kan träna på att trycka fram g-punkten och sedan smeka den tills man får en fontänorgasm, men då är det bäst om man är riktigt kåt först. Och sedan ha kissat så du kan känna dig lugn och inte vara rädd för att du kommer kissa iställer för en fontänorgasm.

Men sedan är det väll mest att träna, träna och träna :)

Toppen