Jag säger samma sak.Hmmm, haha ja det kan man väl inte säga annat om än att det händer nån gång mellan varven, inte av nån anledning mer än att jag kanske råkar bli väldigt kissenödig just då.
oj, jo det händer väl...
Men att det luktar piss länge det förstår jag inte, oftast har man ju något som döljer det, typ schampot som luktar gott, eller om det är så att det sitter kvar så finns det ju sånna där man sprutar ut i luften så det luktar gott på toan igen. Och det använder man väl lite nu och då ändå så.
Absolut inte! Har gjort det en gång o då luktade det kiss i flera dgr inne på toan- änfast jag sprutade vatten typ hela tiden i duschen. Eft det - aldr mer!
Jag har inte badkar - har dusch! Kan kanske hända att det är nå fel på avloppet men jag har då inte märkt ngt. Brukar städa där oxå...
Jag har inte badkar - har dusch! Kan kanske hända att det är nå fel på avloppet men jag har då inte märkt ngt. Brukar städa där oxå...
Fan pussy... Jag börjar tro att du enbart är ute efter att provocera...
Grattis! Du är bland de bästa jag har träffat på, och det vill inte säga lite, skall du veta
Du kanske skulle testa med att rensa rören - i avloppet
Det räcker inte med att "städa", om du vill slippa avloppslukt
Fan pussy... Jag börjar tro att du enbart är ute efter att provocera...
Grattis! Du är bland de bästa jag har träffat på, och det vill inte säga lite, skall du veta
Du kanske skulle testa med att rensa rören - i avloppet
Det räcker inte med att "städa", om du vill slippa avloppslukt
provocerar som vanligt, får väl ingen annan uppmärksamhet
jag såg på tv nån tjej i det där sanningsgrejjet, som kissa i poolen. fan lite vidrigt, skulle bli mycket missnöjd om en tjej kissa i min dusch. känns väldigt primitivt att njuta av att ha kiss rinnande på sitt ben. Inte ens djur gillar ju det där...
jag såg på tv nån tjej i det där sanningsgrejjet, som kissa i poolen. fan lite vidrigt, skulle bli mycket missnöjd om en tjej kissa i min dusch. känns väldigt primitivt att njuta av att ha kiss rinnande på sitt ben. Inte ens djur gillar ju det där...
Jag kan inte påstå att jag direkt njuter av att kissa i duschen! Det handlar mer om att rinnande vatten kan göra att man blir kissnödig och då känns det inte nödvändigt att hålla sig.
Eftersom kisset blandas med duschvattnet och duschcremen känns det inte ens ofräscht. Men det är ju bara vad jag tycker
Jag skulle förstås inte ha något emot att bli sexuellt upphetsad av att kissa i duschen men så är icke fallet[}]
Jag kan inte påstå att jag direkt njuter av att kissa i duschen! Det handlar mer om att rinnande vatten kan göra att man blir kissnödig och då känns det inte nödvändigt att hålla sig.
Eftersom kisset blandas med duschvattnet och duschcremen känns det inte ens ofräscht. Men det är ju bara vad jag tycker
Jag skulle förstås inte ha något emot att bli sexuellt upphetsad av att kissa i duschen men så är icke fallet[}]
håller med...visst händer det att även jag gör det.