KK?? Hur funkar det???

St-James

Ny medlem
Kön
Man
Alla mina kk-relationer har varit likadana. I början känner jag mig kär i tjejen och vill träffa henne hela tiden, sen ebbar det ut och vi är överens om att bara vara vänner och ha sex, men inte bli tillsammans. Efter några månader vill de mer, och då kan man ju inte forsätta som kk. Så för mig fungerar det inte, hittills, men jag förstår att det kan vara annorlunda för andra.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Bump...

jag undrar om man inte kan ha en KK som man har en hobby?
jag menar istället för man spelar dart med polarna lr samlar på frimärke så träffar man sin KK?

jag vill ha det som hobby, en KK, kanske lite som man går på danslektioner.
olika stilar, het sydländskt latino lover ena träffen, nästa kör man japansk bondage....

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Mina erfarenheter av KK-förhållanden har bara slutat i katastrof. Har inte jag blivit kär så har killen blivit det och det har aldrig klaffat alls. Men det säger ju inte att det blir så för alla! :) Och jag ångrar inget av det för nu vet jag ju vad jag aldrig ska prova igen! ;)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det e min(a) erfarenhet oxo. ;) Jag har iofs några längre relationer bakom mig, så det har inte varit aktuellt så ofta. Men även om det börjat med sex så brukar den ena få "känslor".

Tror enda chansen är om det är uttalat bara för att knulla från första början, och de kanske inte e så vanligt att man träffar varann så? På ett kontaktforum kanske, typ knullkontakt...

Ibland skulle man ju helt klart vilja ha en älskarinna vid sidan... :cool: men bara för sex o råknull isåfall, inga romantiska känslor - de skulle inte funka för mig

Toppen