Klycha men undrar...hantverkare...

G

Grottan

Gäst
Jag tror det har att göra med att det anses traditionellt vara "manliga/maskulina" yrken. Tänker att det väl lite samma sak att många killar går igång på tex. sjuksköterskor och housemaids (vad heter det på svenska?).

Men ja! Uniformer och hantverkare är sexiga. :)
Tror du har en poäng där!
Män som liksom kan ta hand om både sig själva och andra är attraktiva och därmed sexiga :p
Och kvinnor som är lite vårdande och omhändertagande blir också attraktiva och därmed sexiga
Snacka om att vi är fast i gamla könsroller :X3: Men det kan inte hjälpas
 
G

Grottan

Gäst
Jag kan definitivt göra rollspel
Kommer hem till dig i min arbetsuniform
Se om du behöver hjälp med din heavy metal...
Har många användbara verktyg i mina kläder
Buntband, silvertejp och en rejäl....
Det tror jag säkert att du kan men då skulle nog allas våran ordningsman aka @challe börja städa och det vill vi väl inte utsätta honom för så I say no more ;)
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
OK rätt så klyscha men min kompis har en målare hemma hos sig nu som är hur sexig som helst....

Jag är där och dricker te rätt mycket denna veckan nu och mumsar ögongodis, min kompis tycker samma sak...

Så, ni som är hantverkare hemma hos folk....händer det att ni blir stötta på och kanske till och med har sex med era kunder? ...
försökte komma med kaffe engång när där var arbetare här...

Fjollan fick ingen träff ^^
Ni tjejer har nog bättre odds.. tror jag?=!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Hade stopp i avloppet det kom en kvinna stod på alla fyra såg att hon inte hade några trosor på sig. Det var i början av sommaren kanske blev det för varmt.
Jag fick stånd men vågade inte röra henne.
När hon lämnat lägenheten runkade jag i ca15 minuter kom tre gånger, hon var min fantasi i någon månad.
 

Bgbg

Aktiv medlem
Ålder
58
Kön
Man
OK rätt så klyscha men min kompis har en målare hemma hos sig nu som är hur sexig som helst....

Jag är där och dricker te rätt mycket denna veckan nu och mumsar ögongodis, min kompis tycker samma sak...

Så, ni som är hantverkare hemma hos folk....händer det att ni blir stötta på och kanske till och med har sex med era kunder? ...
Mm är snickare…. det har hänt…. någon gång Men flirt o blickar händer ju :)
 
Toppen