Knasig kirurg!

stray_dog

Medlem
Kön
Man
Jaghar åtskilliga gånger beordrat min kirurg att kapa av min sträng för gott, men han envisas med att man aldrig kan ta bort strängen helt, utanbara förlänga den, vilket irriterar mig eftersom jag läst att man kan antingen förlänga strängen eller ta bort den helt eftersom den saknar någon större betydelse. Vad ska jag säga nu när jag ska dit för tredje jävla gången! Ska omskära mig, men strängen måste också bort eftersom den gör satans ont att röra vid. Så kan man ta bort den helt eller inte?

FlipFlops

Medlem
Kön
Man
Tja!

Klart strängen ska BORT!!! Jag blev omskuren o hela min sträng e borta.. både coolare o klart skönare..

Kräv att dom tar bort den!

Lycka till!

Larsgubben

Ny medlem
Kön
Man
Hej Stray dog!

Jag undrar om vi har varit hos samma kirurg som vägrade ta bort strängen när jag blev omskuren. Kan du ta kontakt med mig, Stray dog?

/Larsgubben

stray_dog

Medlem
Kön
Man
Ja, jag har varit hos honom två gånger nu och ska tillbaka en tredje gång!!! Denna gång ska jag låta omskära mig! Första gången gjorde han ett snitt på ovansidan och förlängde strängen (på urologens remiss). När jag duschade hemma nån dag senare upptäckte försökte jag att dra tillbaka förhuden, men det gick inte på undersidan eftersom strängen tydligen fotfarande var där (och gör ont som fan när man kommer i minsta kontakt med den!). Så jag fick komma tillbaka efter ca en månad, och då gjorde han samma sak - förlängde stängen ytterligare och snittade på ovansidan...ytterligare. Så nu kan jag dra tillbaka förhuden på ovansidan, men på undersidan är det fotfarande låst. Och här är jag nu, sedan den 19e december, väntar ännu på svar från dem...

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Asså jag skulle inte vilja skära av den hos en kille som säger att man inte kan göra det. Vad kan hans kunskapsnivå ligga liksom?:)

newbadboy

Medlem
Kön
Man
Verkar som om stray_dog och jag varit hos samma kirurg! Råkade ut för exakt samma sak när jag var på kliniken för första gången - "alltså strängen, den tar man inte bort". Hoppas det går bättre nu på måndag! Och strängen, den måste bort. Det är ondskans redskap!

Toppen