Knulla sönder kompisens säng...

sexsugen78

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
En sommar lånade jag en jobbarkompis lägenhet. Kände honom inte så bra, men han skulle vara bortrest hela sommaren och jag ville gärna bo lite mer centralt. Hade en flickvän då som älskade när jag tog henne riktigt riktigt hårt bakifrån. Efter några dagar gick en av ribborna under sängen av på grund av allt hårt knullande. Efter ytterligare ett tag började flera av dem lossna. Tillslut hade vi knullat sönder sängen helt och hållet och bara någon enstaka ribba satt kvar.

Innan kompisen kom hem igen försökte jag spika ihop sängen igen och hoppas att han inte märkte något. Men tyvärr hann han nog bara stta sig i sängen innan ribborna brakade igen och när han kollade under såg han ju att flera var sönder och att jag hade försökt laga dem. Han ringde och frågade om vi hade varit lite väl våldsamma i sängen och det var ju bara att erkänna.

Det slutade med att jag pröjsade en ny säng till honom...

Dexter

Medlem
Kön
Man
Vi gjorde upptäckten att en 90-säng med träribbor inte gillar när fok i 20årsåldern idkar trekant i den... Det knakade ganska duktigt i den när dom bara var två och han stod på knä. När jag också ställde mig på knä gick två ribbor direkt. Vi var nästan helt genombrakade när vi var färdiga. Tack och lov kunde vi låna bilsläp och dölja bevismaterialet dan efter... Var tackochlov bara min kompis föräldrars övernattningssäng så hehe

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
90-sängar med ribbor tål knappt något alls. Min syster trampade sönder en ribba eller två då hon skulle sätta upp en hylla på väggen. Brak sa det så var hon igenom, och min syster är inte speciellt tung. Sen fick jag den sängen, hon hade försökt laga, men nog låg rumpan längre ner än resten av kroppen ändå. Var som extra mjukt där. :p

Toppen