Bra att veta...
Man måste knulla ungefär en timme för att göra av med en bigmac. En avsugning är lika ansträngande för en man som att ta en dusch, och att diska för en kvinna.
Men det är i alla fall trevligare med en avsugning än att diska. Fast man bör nog duscha innnan. Oj, vad jobbigt det blir...
Bra att veta...
Man måste knulla ungefär en timme för att göra av med en bigmac. En avsugning är lika ansträngande för en man som att ta en dusch, och att diska för en kvinna.
Men det är i alla fall trevligare med en avsugning än att diska. Fast man bör nog duscha innnan. Oj, vad jobbigt det blir...
suger hellre än att diska ju
Bra att veta...
suger hellre än att diska ju
Det är lugnt. Jag har diskmaskin...
det var 'skrämmande' siffror de la fram
mannen gör av med merparten av kalorierna...
jämställdhet
jag sa till frugan att hon får jobba lite mer hädanefter... hehe
1h hårdknulla för att göra av med en big mac, jag äter aldrig big mac...Men att det genomsnittliga samlaget varade i typ f y r a minuter... det tar ca 20min att få igång en kvinna(?)
jag tycker vi slår ett slag för nya typer av motionsSex...
Spinningsex
Intervallsex
Styrkesex
Yogasex
Ljusterapisex
Maratonsex
Dessutom slår vi ett slag för att sex i n t e måste innebära penetration!
Jag har pysslat med allt det där. Även tantra. Men spinning! Vad är det?
Hmm, intervallsex... ja, men det måste ju vara som intervallträning de, man jobbar några minuter hårt som f*n, sen vilar man några minuter. Så då är ju frågan vad som är vila och vad som är jobbet...
Oh, om penetrationen är jobbet, då kan man köra olika ställningar och sen typ slicka eller suga som vila... Har jag gjort en hyfsad gissning?
Eller får jag smisk pga min dåliga fantasi?
Hmm, intervallsex... ja, men det måste ju vara som intervallträning de, man jobbar några minuter hårt som f*n, sen vilar man några minuter. Så då är ju frågan vad som är vila och vad som är jobbet...
Oh, om penetrationen är jobbet, då kan man köra olika ställningar och sen typ slicka eller suga som vila... Har jag gjort en hyfsad gissning?
Eller får jag smisk pga min dåliga fantasi?
det låter som en väldigt bra gissning...
uppvärmning med mycket kyssar & smek
sen kör man intervall, olika ställningar
typ missionären lr bakifrån som r jobbigt för killen sen r det tjejen tur med mycket ridställningar & omvänd missionär, man kör hårt medans den andra vilar..
sen kör man lite skön munsex för att tappa lagom mycket puls för att sedan gå på ett intervallpass till, se ovan..
tre intervallpass med mellanliggande nervarvning, sen avslutas det hela med lugn mys & avslappning...
då får ingen smisk, jag ger bara smisk till kvinnor som verkligen uttryckligen förtjänar det...
Jaaaa! ingen smisk för mig [^]
Vilken tur att jag är en sån snäll flicka som inte behöver få sin rumpa rödrosig av smisk.
Men intervallsexet gillar jag.
Har knullat som djur i helgen. Har nog förbränt en hel del kalorier, och fått lite lätt träningsverk i magen. Så det verkar som att man kan få lite träning av sex.
Kanske det kan vara en ny sorts pass att ta in på Friskis & Svettis.