Jag tror att jag håller på att få en g punkts orgasm men som sagt aldrig fått en så jag vet inte.
När jag har sex med min kille så händer det flera gånger att det blir så där sjukt skönt å jag tror att jag ska kissa på mig eller nått.
Är ganska säker på att det är en g punkts orgams jag håller på att få problemet är bara det att när jag brukar få orgasm när jag tex onanerar så börjar det alltid med ett "pirr" som sen blir en orgasm, den här nya orgasmen börja inte alls så. Det kan vara skönt ganska länge sen blir det plötsligt sjukt skönt och grejen är den att det går så fort och känns så jädra starkt att jag inte kan låta bli att spänna mig vilket gör att jag förmodligen håller tillbaka den!
Dumt! Jag försöker slappna av men det är så otroligt skönt och starkt att jag inte riktigt klara av det! Vet inte riktigt hur jag ska släppa fram den..
Har känt så här ganska länge nu när vu haft sex typ lite mer än ett år..
Ingen som har nått bra tips på hur jag ska lyckas släppa fram den? Är det en "knullorgasm" jag håller på att få?
Är lite jobbigt att ha det så här, är ju så skönt att jag nästan måste dramig undan för att det blir för mycket och jag aldrig får den där orgasmen som ändå är så nära så nära.
Precis sådär känns det för mig med! Tack för att du satte ord på det
Oftast är det såhär när det blir så för mig:
Jag rider min kille medan han ligger vanligt i sängen, jag lutar mig lite bakåt och stödjer mig på hans fina lår för att han kommer åt G-punkten så himla bra då, det blir så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt skönt för mig att jag verkligen,
verkligen inte kan hålla mig från att visa med hela kroppen hur skönt det är och det går min kille igång på så jävla mycket att han kommer på två röda typ, hahaha! (Vilket problem man har, va? Det bästa jag vet är ju att se honom komma och skulle lätt kunna ha sex utan egen orgasm för resten av mitt liv bara jag fick se min kille njuta och komma!
) Men hur som helst...... Då blir det så skönt för mig att han kommer och det där med att tex runka honom innan vi knullar för att han inte ska komma så fort funkar inte riktigt för när han väl kommit är han inte på G på ett bra tag efteråt och när man väl sitter där och rider och har det som skönast vill man ju inte ta de där "kominteriktigtnupauserna", då försvinner ju hela poängen med att försöka komma enbart genom knullet
Men som sagt, jag lider inte speciellt av det, jag njuter till 100% och har det så jäkla skönt att det nästan är ohälsosamt