Komma samtidigt i en orgasm

G

Guest

Gäst
Att älska med sin partner brukar ibland bli en snabbis och ibland blir det ett långt förspel men det slutliga målet är orgasmen.

Då det gäller mig och mitt nuvarande förhållande så brukar min älskling oftast komma i flera orgasmer innan jag själv kommer.

Men det som är härligast är när vi får orgasm samtidigt,det riktigt känns i kroppen... det är som en vulkan som öppnar sig och man förenas i ett eldigt inferno uhmmm...härligt !!

Hur är det med er...har ni fått uppleva detta härliga med en gemensam orgasm:sleep:

Isdx

Medlem
Kön
Man
jodå, speciellt skönt då fittans muskler kramar rytmiskt om kuken vid orgasmen, det gör att ensorgasm blir betydligt kraftigare och längre

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
kan inte annat än hålla med kaffemdopp, det är allra häftigast att komma samtidigt, men det kräver ju idealiska förhållanden. :love: Lite högsta vinsten..

G

Guest

Gäst
Absolut superhäftigt! Att få känna orgasmens krafter samtidigt... Om vi vill så kan vi oftast tajma in det. Inte alltid man vill komma samtidigt. Ibland kanske man vill ha mannens sperma över sig... :p

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Ja, faktiskt så händer det väldigt ofta!
Efter ett antal år tillsammans med sin partner, lär man sig nog att anpassa sig tillsammans, för att få komma samtidigt.
Det är verkligen underbart...som du säger....

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Men vilket är bäst, att får orgasm samtidigt eller att kunna njuta av sin partners orgasm? :cool:

Både och, tycker jag. Ibland vill man ju bara ha satsen nån annan stans än i musen, men att komma tillsammans är verkligen underbart........
Beror på humöret o dagsformen :)

laroh

Medlem
Kön
Man
Jag vill att hon kommer först. När hon kommer så vill hon ju att jag fortsätter, och fortsätter och fortsätter ... Det grejjar jag inte om jag kommer samtidigt, det gör bara ont efter ett tag, och är inte alls skönt. Och dessutom vill båda att jag slickar henne till orgasm.

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Att komma samtidigt är ju härligt, men ibland vill jag låta henne komma först och njuta av att se henne komma.

Sedan innebär vissa ställningar att det är svårt att komma samtidigt. Min kvinna kommer rejält och vissa övningar kräver min fulla närvaro för att jag ska kunna hantera henne under orgasmen... Mycket angenäma problem! ;)

Näckrosen

Medlem
Kön
Kvinna
Det är skönt att komma samtidigt, men jag föredrar att komma före honom för att sen låta honom köra på tills han kommer...det är en helt underbar känsla....

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är skönt att komma samtidigt, men jag föredrar att komma före honom för att sen låta honom köra på tills han kommer...det är en helt underbar känsla....

Precis vad jag gillar oxå, köra på med allt man har för att få sin sambo att komma i en härlig högljudd orgasm för att sen köra på tills man kommer men det är ju aldrig fel att komma ihop heller men kräver ofta lite mer tålamod:)

larsa_si

Medlem
Kön
Man
att få komma med sin partner samtidigt är den absoluta bästa avslutningen på ett knull... Ibland händer det och ibland inte...

Grisham

Ny medlem
Kön
Man
Det är underbart att komma samtidigt, att känna hur båda pulserar och därefter sjunka ihop i en svettig hög...helt tillfredsställda

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
[}:)] Misstvärtom............jag vill att han sprutar först, i eller på mej och sen slickar mej tills jag kommer

Toppen