Ser inget konstigt på det, så länge det finns en typ av familjär eller liknande relation till dem. Jag är kompis med en tjej som snart är 12 år, men hon är min kompis dotter, och det ser jag inget konstigt i.
Men om vi tar som exempel, varför skulle en 16 umgås med en 50-åring på riktigt bara för att dom är vänner på Facebook?
De var tvärtom jag menade Gizza, att när man redan umgås privat, kan man vara vänner även på FB. Inte umgås bara för att man är fb-vännerMen om vi tar som exempel, varför skulle en 16 umgås med en 50-åring på riktigt bara för att dom är vänner på Facebook?
Så du anser att det är normalt att till exempel en 16-åring umgås med en 50-åring? Vad har dom gemensamt? Inget enligt mig.
Ja, jag anser det fullt normalt eftersom det oftast finns av båda åldrarna i både släkten och familjens vänner! Att anse att de inte har något gemensamt och att det i så fall bara skulle handla om sex tycker jag är fördomsfullt. Så om jag som är 41 då blir vän med min guddotters storebror på 11 år, då är jag pervers?! Nej, allt handlar inte om sex, ävensom man kan tro det. Det finns fler gemensamma nämnare, anser jag, även över åldersgränserna.Så du anser att det är normalt att till exempel en 16-åring umgås med en 50-åring? Vad har dom gemensamt? Inget enligt mig.
Ja, jag anser det fullt normalt eftersom det oftast finns av båda åldrarna i både släkten och familjens vänner! Att anse att de inte har något gemensamt och att det i så fall bara skulle handla om sex tycker jag är fördomsfullt. Så om jag som är 41 då blir vän med min guddotters storebror på 11 år, då är jag pervers?! Nej, allt handlar inte om sex, ävensom man kan tro det. Det finns fler gemensamma nämnare, anser jag, även över åldersgränserna.