Kondom Runk

sunezump

Medlem
Kön
Man
en grym variant där man kan ladda på en kondom å lattja med byxorna på typ i bilen å en stund på stan å sen låta det gå var som helst utan att kladda ned för mycket:)

webcambus

Medlem
Kön
Man
en grym variant där man kan ladda på en kondom å lattja med byxorna på typ i bilen å en stund på stan å sen låta det gå var som helst utan att kladda ned för mycket:)

[red]Här måste man ju bara hålla med..... det är juvligt skönt.[/red][/size=2]

[blue]Läste inlägget för 1 timme sedan, har under tiden varit ute med jycken och var så pass kåt att jag runkade upp mig , satte på kondom och gick ut, utan kallingar......[/blue]

Gick och småpilla, jycken gjorde sitt och medans vi gick en liten runda möter vi en tjej och.... hon stannar o ska snacka.... - vilken fin hund du har.... osv.... hon såg inte äcklig ut om jag säger så..... ca. 40 år. Hon tittade ömsom på min jycke och ömsom i mitt skrev.... jag hade ju fickrunkat under tiden och detta hade hon tydligen märkt. För min del var det ju inte runkandet i sig utan mera spänningen som gjorde att det var så himla skönt..... Hon står kvar o pratar o pratar frågar en massa saker och som sagt hon tittar på min jycke och i mitt skrev..... och i mina ögon, för dom har jag ju på henne.... rätt vad det är kan jag inte hålla tillbaka satsen då får jag lite panik.... hur fan gör jag nu..... Jag låtsades få en hostattack...... och jag sa att nu får vi nog vandra hemåt..... ja, sa hon.... men det är skönt med promenader..... Vad hon nu menade ned det.

Kön
Man

Det här låter ju jätteskönt. Funderar dock över hur man gör om man har svårt att hålla tyst när orgasmen börjar närma sig och under själva utlösningen.

najad

Ny medlem
Kön
Man
Jag tar ofta på en kondom och runkar till sprut, helskönt se hur kondomen fylls av sperman, skönt kladda med sperman runt kuken också.

Vertigo

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar inte att runka med kondom, men jag brukar ha en liten plastpås (fryspås?) nära när jag runkar vid datorn. När jag kommer, jag håller påsen så att allt sprutar i den. Snyggt :)

larsa_si

Medlem
Kön
Man
runkar aldrig med kondom, älskar att se när sprutet kommer, den vita sperman sprutar ur kuken. det är liksom hela grejen..

G

Guest

Gäst
Lyxrunk är ju inte lika skönt som vanliga runk. Kondomen tar alltid bort lite av känslan. Samma skäl som att man inte ska ha kondom när man har sex. Det enda är väl att det ser nice ut när man kommer och ser hur kondomen blir vit innuti

dubbelbibbel

Medlem
Kön
Man
Provat ett antal gånger men det tar bort så mycket av känslan =/. Tycker dock det är skönt att trä på den och dra av den låååååångsamt när man hållt på ett tag :p.

Toppen