SuperLasse
Aktiv medlem
- Ålder
- 51
- Kön
- Man
Hej! Vill passa på att tacka för en shysst och rolig sajt, som har glimten i ögat! Det är alltid kul att logga in här och läsa nya inlägg. Läsa allt ifrån seriösa, till snuskiga, uppkåtande och tokiga, roliga inlägg. Tack vare många trevliga och kåta människor är det kul, och berikande.
Jag är i branschen själv - runkare bara som hobby, men datorer o programvara - och imponeras av hur ambitiöst detta forum är. Avancerat och snyggt, kul! Men även den bästa av världar kan bli bättre. Många av dessa förslag har givits tidigare av andra:
O -- "Office mode" - så att man kan vara inloggad och härligt knullkåt på jobbet utan att snygga (men stora) "Onanera" och reklam för sexleksaker syns så tydligt, att kunna navigera sajten utan de brungråa ramarna. Det skulle skapa ännu fler besökare.
O -- Vänd sorteringen, visa det senaste inlägget först. Färre klick.
O -- Möjlighet att öppna tråd/inlägg i nytt fönster
O -- Sökfunktion (via SQL Server text search?), både att kunna söka inlägg och medlemmmar. Det är ett problem om tjejerna blir nerspammade med meddelanden från oss kåta killar, och jag vill vara rädd om tjejerna!! Ni är GULD och jag vill att ni ska känna er komfortabla, trygga (och väldigt, väldigt kåta [}], det är fint). Så jag föreslår att man helt enkelt får bestämma det själv, via sina egna inställningar:
[ ] - jag vill att andra ska kunna skicka meddelanden till mig
[ ] - jag vill att andra ska kunna skriva i min gästbok
[ ] - jag vill att andra ska kunna se om jag är online
alternativt, möjlighet att kunna blockera personer, som på MSN
O -- Att från Medlem, länk till trådar/inlägg av den personen.. (Brumbrum, Indira)
O -- Bokmärka trådar (VaGina) - att kunna ha en egen lista av favorit-trådar
O -- Förminska inte bilder, och låt högerklick fungera på vanligt sätt.
Vänliga hälsningar till alla balla runkare och kåta, söta onanissor (nej förresten, HÅRDA bakifrånknull till er!) - make love, not war
/Lasse
Jag är i branschen själv - runkare bara som hobby, men datorer o programvara - och imponeras av hur ambitiöst detta forum är. Avancerat och snyggt, kul! Men även den bästa av världar kan bli bättre. Många av dessa förslag har givits tidigare av andra:
O -- "Office mode" - så att man kan vara inloggad och härligt knullkåt på jobbet utan att snygga (men stora) "Onanera" och reklam för sexleksaker syns så tydligt, att kunna navigera sajten utan de brungråa ramarna. Det skulle skapa ännu fler besökare.
O -- Vänd sorteringen, visa det senaste inlägget först. Färre klick.
O -- Möjlighet att öppna tråd/inlägg i nytt fönster
O -- Sökfunktion (via SQL Server text search?), både att kunna söka inlägg och medlemmmar. Det är ett problem om tjejerna blir nerspammade med meddelanden från oss kåta killar, och jag vill vara rädd om tjejerna!! Ni är GULD och jag vill att ni ska känna er komfortabla, trygga (och väldigt, väldigt kåta [}], det är fint). Så jag föreslår att man helt enkelt får bestämma det själv, via sina egna inställningar:
[ ] - jag vill att andra ska kunna skicka meddelanden till mig
[ ] - jag vill att andra ska kunna skriva i min gästbok
[ ] - jag vill att andra ska kunna se om jag är online
alternativt, möjlighet att kunna blockera personer, som på MSN
O -- Att från Medlem, länk till trådar/inlägg av den personen.. (Brumbrum, Indira)
O -- Bokmärka trådar (VaGina) - att kunna ha en egen lista av favorit-trådar
O -- Förminska inte bilder, och låt högerklick fungera på vanligt sätt.
Vänliga hälsningar till alla balla runkare och kåta, söta onanissor (nej förresten, HÅRDA bakifrånknull till er!) - make love, not war
/Lasse