Alltid redo! Staken är framme!;)
hotpants Aktiv medlem Kön Kvinna 30 november 2008 #42 Alltid redo! Staken är framme! Klicka för att expandera... behövs den poleras????
Janne K Medlem Kön Man 30 november 2008 #43 Alltid redo! Staken är framme! Klicka för att expandera... behövs den poleras???? Klicka för att expandera... Den är ganska blank och fin men en extra polering tackar jag inte nej till.
Alltid redo! Staken är framme! Klicka för att expandera... behövs den poleras???? Klicka för att expandera... Den är ganska blank och fin men en extra polering tackar jag inte nej till.
FridaA Medlem Ålder 37 Kön Kvinna 30 november 2008 #44 Vill bara ge en kram och säga ha en fin dag!!!! Klicka för att expandera... Kram till dig med!
D Deleted member 51940 Gäst 30 november 2008 #45 Då önskar även jag att få skicka en stor adventskram till alla mina vänner här på Ona! Både aktiva och ej mera aktiva! För jag tror ju och hoppas att dom ej längre aktiva i bland kikar in och tittar till oss!
Då önskar även jag att få skicka en stor adventskram till alla mina vänner här på Ona! Både aktiva och ej mera aktiva! För jag tror ju och hoppas att dom ej längre aktiva i bland kikar in och tittar till oss!