Gillar när kukringar används. Kuken får som lite extra, hårdare, ådrigare, mer pulserande. Älskar att hålla i den med lätt hand, känna alla ådror. Suga är ännu bättre då kan jag rent känna pulsen i kuken.
Sen ett plus om ni hittar en ring med vibrator, gör oss tjejer ännu gladare!
Kuken blir hårdare/grövre och den står lite längre. Jag använder bara kukring vid onani och några ggr då jag träffat andra män. Aldrig vid sex med frun. Min favoritring just nu är en tjock ring i silikon som jag trär över både kuk och pung. Har en fru som inte uppskattar hjälpmedel och framförallt inte sådant som är porrigt eller effekthöjande. Om hon skulle acceptera något så ska det vara i medicinsk syfte.Har aldrig kukringar, vad ger det för fördelar vid ensamonani samt vid knull med min fru? Är nyfiken.
Kuken blir hårdare/grövre och den står lite längre. Jag använder bara kukring vid onani och några ggr då jag träffat andra män. Aldrig vid sex med frun. Min favoritring just nu är en tjock ring i silikon som jag trär över både kuk och pung. Har en fru som inte uppskattar hjälpmedel och framförallt inte sådant som är porrigt eller effekthöjande. Om hon skulle acceptera något så ska det vara i medicinsk syfte.
Kuken blir hårdare/grövre och den står lite längre. Jag använder bara kukring vid onani och några ggr då jag träffat andra män. Aldrig vid sex med frun. Min favoritring just nu är en tjock ring i silikon som jag trär över både kuk och pung. Har en fru som inte uppskattar hjälpmedel och framförallt inte sådant som är porrigt eller effekthöjande. Om hon skulle acceptera något så ska det vara i medicinsk syfte.
Nej, frun suger aldrig. Och det är bland det bästa jag vet. Svårt hitta villiga kvinnor som vill, så jag upptäckte hur skönt det är med kuk och när andra män suger av mig...Låter tråkigt med din fru, min fru gillar när jag överraskar med nya leksaker ibland. Men känns det inte konstigt att gå till andra män för att leva ut sina lustar?
min sambo suger inte heller men haft på kukring när jag knullat henneNej, frun suger aldrig. Och det är bland det bästa jag vet. Svårt hitta villiga kvinnor som vill, så jag upptäckte hur skönt det är med kuk och när andra män suger av mig...
Härligt, jag väntar nyfiket på din utvärdering!Idag kommer vara första dagen men mina nya Primal ringar jag beställde innan. Kommer berätta senare vad jag tycker.
Hur har det gått med dina nya ringar?Idag kommer vara första dagen men mina nya Primal ringar jag beställde innan. Kommer berätta senare vad jag tycker.
Ja, berätta!!Hur har det gått med dina nya ringar?
Jag är också nyfiken på hur det gått...Ja, berätta!!
Hej
Jag är intresserad av kukringar och gillar att använda kukringar i både vardagen och under samlag. Det bästa som finns är metall/stål ringar. Dock tycker jag att det är svårt att hitta bra sidor som man kan beställa ifrån.
Jag söker nu eran hjälp med detta.
Här finns det ett gäng med kukringar i metall
https://www.vuxentoys.se/man/penisringar/metallpenisring/