Originally posted by Maree
Jo jag kan spruta om jag är riktigt kåt och killen gör rätt, g-punkten etc. Det är inte kiss utan är i princip en luktlöst vätska. Tror den skall komma från prostatan om jag inte minns fel. Orgasmen är oftast mycket starkare, och intensivare vilket också skiljer en g-punkts orgasm från en klitoris orgasm. Kan nog inte beskriva den på ett annat sätt...Antar att tjejen du har sett i film är Cytherea hon är extrem när det gäller sprutorgasmer
Originally posted by normalkuk
Jo jag kan spruta om jag är riktigt kåt och killen gör rätt, g-punkten etc. Det är inte kiss utan är i princip en luktlöst vätska. Tror den skall komma från prostatan om jag inte minns fel. Orgasmen är oftast mycket starkare, och intensivare vilket också skiljer en g-punkts orgasm från en klitoris orgasm. Kan nog inte beskriva den på ett annat sätt...Antar att tjejen du har sett i film är Cytherea hon är extrem när det gäller sprutorgasmer
Nu förstår jag inte... Är du tjej? Bara så du vet så har du ingen prostata isåfall... det är det bara män som har
Kåt & glad
What do I know? Vet bara att jag kan få det med rätt stimulation....? Sedan är jag varken läkare eller biolog
Underbart att du kan det hur som helst... skulle med glädje ha sex med dig... kåtar upp dig lite med tunga o fingrar... sen glider lång o ringfingret upp och sakta börjar jag gnugga främre fittväggen, och sen ökar jag takten samtidigt som tummen masserar klittan och min andra hand trycker lätt över venusberget... Garanterad fontän.
Kåt & glad
Originally posted by Playboy
Runknisse, du har inga studie skulder eller hur?