Har chattat med några av er på andra trådar - och faktiskt fått förklara/försvara mej...
Jag blir ruskigt kåt av bl.a. kvinnor/tjejer med stor kropp:
- ålder 25 till 40
- inte överviktiga eller feta
- gärna sporttjejer med tränad kropp, ändock generösa kurvor
- stora kraftiga lår och vader
- en rejäl röv
- slank midja
- dunderpattar, skall vara äkta och utan implantat. Får gärna ha god styrsel...
- grov över axel/skulderparti
- muskulösa armar
- får gärna vara över medellängd för kvinnor
Har träffat några sådana under skoltiden och på arbetsplatser, för feg för att våga fråga om sex eller gå vidare
, sedan jag skaffade relation har jag träffat ändå fler men heller inte då kunnat/velat gått vidare i samtalet.
Tänker mej systrarna Williams i damtenniscirkusen eller varför inte Sigrid Barany (?), som vann TV4s Mästerkocken 2012.
Nämner inte namn, men som nyanställd på en arbetsplats ung. år 2000 kom jag in på lunchresturangen och träffar en kollega för första gången. Ca. 28-29 år, tränat simning ganska seriöst, lårkort klänning minus 3-4 centimeter och skapligt generös urringning....
Sträcker fram handen för att hälsa och får tillbaka kommentaren; - Jahapp, då har jag för lite kläder på mej igen.
Kommer inte ihåg om jag runkade av kuken under den eftermiddagen men skulle nästan tro det.
Blev en del flirtande och blickar poå den arbetsplatsen men skulle tro att "hon" var van vid det - hände självklart aldrig något!!
/ I