Kvinnor och exhibitionism/voyerism??

Binyfiken_smekare

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Jag är med exhibitionist. Älskar att visa mig naken för män irl. Har väldigt sällan trosor på mig när jag har kjol och gillar när det märks.
Jag blir kåt av att veta att män runkar till mig men är inget fan av cam sex, det ska vara irl och då är det sexigt att se män runka till mig
De vore en otroligt fantastisk upplevelse att vara med om, !!
Tills drömmen blir uppfylld så är du redan en fröjd att ha med i mina onanifantasier

Ha en fin dag
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Själv är jag man gillar trosor så gärna en sexig trosa en utan. Men har läst att det kan tydligen var bra för kvinnor att gå utan trosor ibland. Men hoppas ni kvinnor gör det för er egen skull inte för oss män.
Nu på sommaren kan det var lika sexigt med bara ett par strumpbyxor ett utav mina kinks.
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Själv är jag man gillar trosor så gärna en sexig trosa en utan. Men har läst att det kan tydligen var bra för kvinnor att gå utan trosor ibland. Men hoppas ni kvinnor gör det för er egen skull inte för oss män.
Nu på sommaren kan det var lika sexigt med bara ett par strumpbyxor ett utav mina kinks.
Jag går utan så mycket jag kan, när det passar sig, mest hemma då förstås.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Vild exhibitionist kanske galen…fått hör det..hihi.

Inget emot att visa mig naken, eller om någon vill se mig ha sex.
Händer att killar(ofta berusade) vill se mina bröst o ibland fittan.
Och ja..självklart får dom det. Älskar att se dom njuta av mig.
Bäst är när man leker med folk som kanske kollar på en i affären.

Istället för att någon tjejkompis följer med på toan, så brukar jag fråga någon kille. Ingen kille som sagt nej än :) och ingen som har nått emot att se på när man kissar.

Har även hänt jag ringt FaceTime till olika vänner o bekantar när jag är kåt.
Härlig inställning du har
 
Toppen