kvinnor och sex

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Jag undrar hur det känns för er tjejer när en kille tränger in i er? Någon som vågar försöka sig på en beskrivning av den känslan? :)

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Hm... Ja du, oftast är det ju det man har längtat efter en lång stund när man kommer så långt. Fittan är så våt och varm och svullen och riktigt trånar efter att få något sig. När han sen trycker ollonet mot öppningen kan man inte hejda sig utan måste trycka sig mot så att den ska glida in. Tycker om när han för in den långsamt vid första stöten så att jag riktigt känner hur jag blir uppfylld. Slidan spänner sig runt kuken och det är såå skönt. Sen får han gärna öka tempot och gärna knulla mig hårdare och hårdare.

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Det är som om....som om något saknats och som äntligen kommer tillrätta!:oops:

Det är nog den bästa beskrivningen jag kan ge, för rent fysiskt är det nästan omöjligt, även om jag tycker att icka gjorde det väldigt bra!

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hm... Ja du, oftast är det ju det man har längtat efter en lång stund när man kommer så långt. Fittan är så våt och varm och svullen och riktigt trånar efter att få något sig. När han sen trycker ollonet mot öppningen kan man inte hejda sig utan måste trycka sig mot så att den ska glida in. Tycker om när han för in den långsamt vid första stöten så att jag riktigt känner hur jag blir uppfylld. Slidan spänner sig runt kuken och det är såå skönt. Sen får han gärna öka tempot och gärna knulla mig hårdare och hårdare.

!"#¤%&/()(/&%¤

Kåtslag!!! Härlig beskrivning... :p:p

Toppen