Kvinnor som runkar kuk

Isdx

Medlem
Kön
Man
Hej, ni killar som haft tjejer att runka er kuk, har ni märkt hur dom flesta är mycket dåliga på det.
Största delen får man lära upp med att hålla dom i handen och visa hur det skall göras, och många lär sig det inte ändå. Många verkar helt enkelt vara för blyga att göra det, och om dom gör det så masserar dom bara försiktigt skaftet och inte ollonet. Det är bara några få kvinnor jag träffat som verkligen kan det och känner till hur kuken fungerar. Det är väl högst få killar som får orgasm bara av att runka kukskaftet och inte ollonet :(

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Hmm jag känner igen det där håller med... sedan förväntas vi vara experter på klittan annars jä-ar.

Skogis

Medlem
Kön
Man
Att tjejer inte kan så bra kanske hänger på att de ju inte har någon kuk och därför inte vet vilka rörelser som är mest njutningsbara. Prova att bli sugen av en kille får du känna skillnaden!

Isdx

Medlem
Kön
Man
Nej tack Skogis, jag vill inte bli avsugen av en kille!! :eek: däremot finns det tjejer som är mycket duktiga på att suga kuk, har faktiskt haft turen några gånger med sådana och det är ljuvligt :D
Men att runka kuk, det kan mycket få tjejer, konstigt nog :(

handtralla

Medlem
Kön
Man
Att tjejen runkr en tycker jag inte är några problem, men det jag tycker kan vara jobbigt iblnd är når man skall spruta. Ibland får man hjälpa till så att det blir rätt så att säga. Men det är olika från gång till gång

Keep on going!!

gandoronan

Ny medlem
Kön
Man
HAr ni aldrig märkt att det är MYCKET skönare när en tjej
tar i kuken än när ni själva gör det?????? Så är det för
mej i alla fall. runka är botten...

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Min fru...Hon vet minsann hur en kuk ska runkas....Tar inte många minuter innan hon får den lille att spruta

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)

Isdx

Medlem
Kön
Man
Handtralla, det är just det jag menar, det blir ofta jobbigt då man kommer till stadiet där man vill börja spruta, alltså få orgasm. Dom flesta tjejer pallar helt ur då, dom vet helt enkelt inte hur kuken skall masseras på rätt sätt för att man skall nå upp till sprutandet. Ibland har det liksom blivit bakslag för mig, jag har helt enkelt inte kunnat spruta, kuken blir för öm av allt felaktigt gnidande. Nåväl, förr eller senare lär dom sig det i alla fall, hoppas jag :D

Isdx

Medlem
Kön
Man
Du sa det, det är just det som är fråga om i denna tråd :D Det känns ljuvligt när en tjejs hand sluter sig omkring ens kuk [^]

Originally posted by gandoronan

HAr ni aldrig märkt att det är MYCKET skönare när en tjej
tar i kuken än när ni själva gör det?????? Så är det för
mej i alla fall. runka är botten...

Olov

Ny medlem
Kön
Man
Jag instämmer helt!

Man måste lära tjejjerna hur en kuk skall runkas.
De vill gärna ligga och runka. Det känns mycket bättre om de sitter framför ju!

Det blir bättre fart och känns mycket bättre!

Rätt avrunkad är ju hur skönt som helst!

Isdx

Medlem
Kön
Man
Stämmer Olov! Det är absolut skönast då tjejen sitter på huk mellan ens ben och runkar kuken, många som sagt att det också är mycket bekvämare, dom slipper bättre till att smeka också pungen då, och framför allt se en i ögonen hela tiden medan dom runkar kuken.

handtralla

Medlem
Kön
Man
Att bli avrunkad ute i naturen och stå lutad mot ett träd är helt suveränt. Min fru har runkat mig så några gånger:p

Keep on going!!

Isdx

Medlem
Kön
Man
Handtralla, det låter underbart kinky! Har ännu inte varit med om det, hoppas nåt sexigt skogstroll kommer emot på min stig nån gång, hehe :D

pluggarn

Medlem
Kön
Man
Håller med samtliga (nästan). Tjejer tror att känseln sitter i skaftet. Så man får vackert lära dom. Ståndet e ju en ganska konkret mätsticka på hur bra dom e. Skönaste ställningen e så man kan se tjejens ansikte, blick och små händer som sluter runt skinklubban. Sedan öppnas munnen försiktigt, nyfiket och läpparna sluter om ollonet. De e en härlig syn att se kuken försvinna in i munnen på en söt tjej.

mera kärlek

Isdx

Medlem
Kön
Man
Ja, det är verkligen en underbar syn o känsla också att se sin kuk slinka in i en vacker tjejs mun! Ifall tjejen är oerfaren med att suga kuk så brukar det valigen bara vara en del av ollonet som försvinner in i tjejens, mer erfarna tjejer brukar nå hälften av skaftet eller mer :D

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Många killar är inte ett dugg bättre på att smeka tjejer heller... [}:)]

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

Obeyme

Ny medlem
Kön
Man
Hur bra ens partner är på att göra det skönt för en är lika mycket båda parters ansvar. Träffar man en ny partner så lär man han/henne hur man vill ha saker gjorda. Killar är nog generellt minst lika dåliga på att smeka en tjej som tjejer är på att runka.

Min tjej tar hela min kuk ner i halsen ända in till roten och när hon är där längst inne så slickar hon min pung skönt. Inget hon knappast skulle behärska om hon inte skulle tränat så flitigt som hon gjort. Jag har aldrig gjort någon hemlighet av att jag älskar behandlingen vilket är anledningen att hon tränat. Kommunikation är väldigt viktig, var inte rädd att berätta hur du vill ha saker och ting gjorda, och var noga med att lära dig hur din partner vill ha det i gengäld. :)

*Uppför dig annars får du smisk*

Toppen