Kvinnor som sprutar - fontänorgasmer. Kiss?

zoombo

Medlem
Kön
Man
Något som alltid fascinerat mig och som får kuken att bulta hårdare än nåt annat är när man får se kvinnor som sprutar, s k fontänorgasmer! Och det är inga dåliga "satser" det handlar om ibland!
Har läst en del om detta och det är ett vedertaget fenomen som går att förklara och vissa kvinnor har denna förmåga eller vad man ska kalla det. Och i dessa förklaringar handlar det inte om urin utan det är andra körtlar runt och i slidan som sprutar.
Såg just en riktig höjdarrulle igår på det temat "She Squirts 3" där två kvinnor turas om att knulla en viril man och sprutar gång på gång på gång....men...det blir nästan för mycket av det goda i denna film. Som jag har förstått så är det bara vid en riktig orgasm som fenomenet uppträder och dessa kvinnor får i så fall minst 25 orgasmer var inom en halvtimma. Detta fick mig att börja tvivla faktiskt...
Jag undrar nu: kan det vara så att kvinnorna i filmen helt enkelt kissar för att få det att se ut som en fontänorgasm? Är det alltså möjligt att göra detta fast man knullar?? För oss män är det ju en fysikalisk omöjlighet att kissa med stånd men för kvinnor kanske det går? Kan någon kvinna som är insatt i ämnet reda ut begreppen vore jag tacksam. :oops:

mka

Ny medlem
Kön
Man
Tjena! Blev nyligen medlem och letade runt lite i forumet och hittade denna intresanta tråd...
Vad jag har hört så finns det en punkt inne i slidan, som en blåsa typ, och om man maserar den tillräkligt intensivt så fylls den på och resulterar till att kvinnan får en "tango-orgasm"

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Maree

Jag kan få fontänorgasmer, även få 25 orgasmer inom en halvtimma om jag jobba på det. Däremot så kan jag INTE få 25 fontänorgasmer på en halvtimma....

som jag sa tidigare........Min drömkvinna

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Jag har klarat tre på en timme!! Runk alltså, samlag har jag haft tre efter varandra men det tog lite längre tid:)

zoombo

Medlem
Kön
Man
OK, men om en kvinna kunde svara på denna enkla fråga i alla fall:
Går det att kissa även om man samtidigt knullar, eller iaf i anknytning till att man man gör det? Är det över huvud taget möjligt?

Själv har jag vid något tillfälle runkat (i duschen) och gnidit undersidan av ollonet lite mera än vanligt och till slut så har det känts väldigt skönt och jag har "sprutat" lite sporadiskt, men det har varit urin det är jag nästan 100% säker på. Sperma var det inte iaf, och jag var lika kåt som vanligt efter sprutet....

kn_tte

Medlem
Kön
Man
Originally posted by zoombo

OK, men om en kvinna kunde svara på denna enkla fråga i alla fall:
Går det att kissa även om man samtidigt knullar, eller iaf i anknytning till att man man gör det? Är det över huvud taget möjligt?

Själv har jag vid något tillfälle runkat (i duschen) och gnidit undersidan av ollonet lite mera än vanligt och till slut så har det känts väldigt skönt och jag har "sprutat" lite sporadiskt, men det har varit urin det är jag nästan 100% säker på. Sperma var det inte iaf, och jag var lika kåt som vanligt efter sprutet....

Du har rätt, det går att runka fram urin. Det är dessutom jävligt skönt, lite äckligt dock.

wipzi

Ny medlem
Kön
Man
Hmm, tycker de där med fontänorgasm är ganska så äckligt :)
Då kan man ju lika gärna tända på urin, liksom ^^

ne ni, riktiga ""penisorgsmsprut"" ska de va, ha ha!

wipzi

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Penisorgasmsprut är inte det sämsta. Det är jag den förste att medge :). Men fontänorgasmer är bara så läckert! Min kvinna får skvätt- till små sprutorgasmer ibland och det får definitivt igång mig extra. Hon säger själv att det inte är så att en orgasm med sprut nödvändigtvis är bättre än en orgasm utan, men att SE hennes orgasm på det sättet och inte "bara" känna (det lät kräset och det var inte det jag menade!) är en stor extra krydda. När hon kommer skkar hon, gnyr och blir ibland ganska borta men när hon dessutom rinner, skvätter eller sprutar tycker jag om det mycket för att all kontroll är borta tror jag. Och en rejaäl orgasm handlar om att släppa på all kontroll och att våga det antingen ensam eller tillsammans med sin partner. Det finns inget bättre än när benen knappt bär en efter ett rejält knull eller en rejäl onanistnd tillsammans.

zoombo

Medlem
Kön
Man
Härligt att läsa om detta G-mannen...skulle själv vilja uppleva det!

Men kan ingen kvinna/flicka/dam/tant svara på denna relativt enkla fråga: är det teoretiskt möjligt att kissa under samlag? Om inte under själva ut-och-in'andet så möjligen strax efter? :sleep:

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by litekinkykille

Jo, jag har faktiskt varit med om att en tjej kunde kissa när jag var inne i henne.

Så nasty är det väl inte, handlar ju fortfarande "bara" om kroppsvätskor...
Men kunde hon kissa "som vanligt" eller var det bara lite skvättande? Och kunde hon göra det meda du pökade eller var du tvugen att stanna (stora vetenskapliga frågor som avhandlas här, va?) ;)

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Allt för vetenskapen dåra ;)

Jag kommer faktiskt inte ihåg hur mycket hon kissade. Jag kommer däremot att jag var stilla i henne. Vi stod i badkaret och jag kom in i henne bakifrån.

Vi testade en hel del saker på temat 'vått', men det får bli en annan tråd...

Nasty förresten? Nejdå, inte alls!

G

G-mannen [adjö]

Gäst
Det blev plötsligt off-topic, men jag klarar definitivt inte att kissa med stånd. Efter utlösning behöver jag en stund för att "lugna ner mig" innan jag kan kissa som vanligt.

zoombo

Medlem
Kön
Man
Originally posted by JohanGöteborg

Hur många killar klarar av att kissa med stånd?

Det ska vara fysiskt omöjligt. Nere vid roten finns en slags "växel" som kopplar om mellan urinledare/sädesledare vid stånd. Men någon skvätt kan man nog ändå pressa igenom.

Men min grundfråga kvarstår: kvinnor! Kan ni kissa fast ni knullar!?? (om ni skulle vilja alltså)

Toppen