Rödluvan
Medlem
- Kön
- Kvinna
Originally posted by marlboro
smek dej själv och lägg in texten i dina mail till allas glädje
live to ride!
Okej (ordet du kan syfta på vem som helst, feel free!! [}]):
Jag står på alla fyra framför dig, eventuellt med en kort kjol på mig, upphasad över höfterna. Du kommer närmare, börjar smeka min rumpa. Jag stönar lågt,är så upphetsad att det pulserar mellan benen på mig. Ta mig, ber jag.
Retsamt börjar du smeka mig, sticker in ett par fingrar och frågar vad jag menar med det. Du menar att jag får nog be bättre än så om du ska förstå vad jag menar.
Jag vrider mig, kan inte stå still och tycker mig mot dina fingrar. Jag är väldigt blöt och svullen, vill inget annat än att du ska ta tag i mina höfter och tränga in i mig.
Vrider mitt huvud mot dig, ser dig i ögonen och säger:
-Knulla mig, nu!
Du drar sakta ut dina fingrar, tar ett stadigt tag om mina höfter och tränger in i mig, hårt och bestämt. Jag stönar högt av välbehag, blir otroligt kåt av din sköna behandling. Min andhämtning blir allt tyngre och jag viskar hest:
-Så skönt, mer, hårdare!
Du tar mig på orden och ditt grepp om mig hårdnar samtidigt som du knullar mig ännu hårdare. Du slår mig försiktigt med handflatan på min ena skinka, jag kan inte vara stilla och stönar högt.
-Ja, det är skönt, fortsätt med det, får jag till slut fram.
Du smiskar mig rytmiskt, över hela min rumpa, medan du forsätter att stöta in i mig. Är nu så kåt som jag aldrig varit förut och ber bara om mer hela tiden.
Du drar ut din kuk ur mig och jag ser hur den glänser av mina safter. Du börjar knulla mig med dina fingrar samtidigt som du fortsätter att smiska mig. Mina skinkor färgas svagt rosa av din behandling och detta gör dig lika kåt som jag är. Du sticker in fler fingrar i mig och jag trycker mig hårt mot dem och stönar högt.
-Mer, säger jag, sluta inte!
Efter en stund är du så kåt att du inte kan uthärda längre, du trycker hårt in din kuk i min varma, blöta och längtande fitta och jag bara njuter av behandlingen. Efter ett par snabba, hårda stötar känner du att det snart går för dig, jag känner hur du spänner dig och när det till slut går för dig, när du sprutar inne i mig, känner jag hur din kuk pulserar och detta gör att det samtidigt går för mig. Jag skriker rakt och och skakar i hela kroppen.