Tucker6807
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Gillar dildos så kan ju inte bli sämreButtpluggs är bara så underbart skönt.
Gillar dildos så kan ju inte bli sämreButtpluggs är bara så underbart skönt.
Med eller utan fruns vetskap?Har egen buttplugg och kukring, men har även använt frugans dildo, älskar hur den vibrerar djupt i mig.
Med. Hon har också använt den på mig. Så sköntMed eller utan fruns vetskap?
Min fru har ingen dildo, så jag har skaffat en buttplugg i stället... Och en sån där med många kulor på rad....Med. Hon har också använt den på mig. Så skönt
Kommer inte att ångra dig så skönt när man onanerar när man har den där bakHar beställt en nu
Tänkte även ha den om jag går ut en sväng, bara tanken när man passerar någon, om vad man har där bakKommer inte att ångra dig så skönt när man onanerar när man har den där bak
Typ på affären mmm härligtTänkte även ha den om jag går ut en sväng, bara tanken när man passerar någon, om vad man har där bak
Mmm härligtNu va de länge sen men när jag började runka och prova mig själv lekte jag med morsans dildo. Spännande att utforska allt som kunde vara skönt
Hur stor är den?Har beställt en nu
Lagom hoppas jag. Tror den kommer i morgon fredag.Hur stor är den?
https://www.apotea.se/bswish-bfilled-basic-plus-wave-slate-analpluggLagom hoppas jag. Tror den kommer i morgon fredag.
HärligtJag har en plugg i stjärten nu och har min kompis systers trosor på mig och min sambo är i rummet bredvid
Mmmm kåt som fanHärligt