Janne62
Välbekant medlem
- Ålder
- 62
- Kön
- Man
Måste ju vara härligt med plugg i röven och trosor på sigMmmm kåt som fan
Måste ju vara härligt med plugg i röven och trosor på sigMmmm kåt som fan
Synd, det är ju så skönt med stora dildosarHar försökt att få in dom i min bak, men dom för stora, får fortätta med våra pluggar, men jag har sugit av en rejäl sugproppsdildo som hon tycker mycket om.
Hur stor är den? Är lite storleksfixerad förstår duHar lånat fruns tidigare men skaffat mig en egen
Härligt, hur stora är dildosarna?Använd frugans ofta. Har själva köpt några stycken, stora och långa. Är så skönt att trycka upp en stor dildo när jag har trosor och strumpbyxor på mig. Frugan cet inget om detta än.
Inte dildo, men delat buttplug med ett ex och använde ofta hennes magic wand på ollonet. Ibland själv, ibland med henne. Hon hade inget emot det då jag hade 1000gr mer sexlust än henne.Det är lite av en bekännelse och sen få se ifall någon annan lirar i samma liga.
Det är så att ibland när jag runkar och min flickvän är borta så lånar jag hennes vibrator och stoppar upp i anus och runkar. När jag har runkat klart och sprutat tvättar jag den, lägger tillbaka den och låtsas som ingenting.
Jag vågar inte riktigt säga att jag gillar det för henne.
Är det någon annan som smyglånar dildon av sin flickvän?
Har egna dildosInte dildo, men delat buttplug med ett ex och använde ofta hennes magic wand på ollonet. Ibland själv, ibland med henne. Hon hade inget emot det då jag hade 1000gr mer sexlust än henne.
Brukar ha dildon i mig och trosor. Även när jag ska ut i bland. SupersköntMåste ju vara härligt med plugg i röven och trosor på sig
Mmm så skönt det låterTog med exets dildo när vi separerade. Har den i mig nu. Älskar att känna hur den tränger in och sitter i soffan och pressar mig ner så den går djupt.
Har fru och har lånat hennes en gång i tiden men de är för små. Så jag har skaffat egna jag med som också används flitigt.Har ingen fru så har fått införskaffa egna dildos och butplug. Används ganska flitigt....
Butplug i när det ska iväg och handlas . Även bra starter när det är dax för att använda dildos..
Gillar också storaHar fru och har lånat hennes en gång i tiden men de är för små. Så jag har skaffat egna jag med som också används flitigt.