Lös i magen av sperma

larsand

Ny medlem
Kön
Man
Som så många andra försöker jag suga min egen kuk när jag är extra kåt.
Jag når bara att slick på ollonet men sprutar då gärna i munnen! Är det fler som märkt att man kan bli lite lös i magen efter att svalt sin sperma? Jag står ut med problemet men undrar om fler erfar samma sak och om det kan vara farligt att sälja sperma! Gillar porr men det får ju inte gå ut över hälsan!

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag når bara att slick på ollonet men sprutar då gärna i munnen! Är det fler som märkt att man kan bli lite lös i magen efter att svalt sin sperma? Jag står ut med problemet men undrar om fler erfar samma sak och om det kan vara farligt att sälja sperma! Gillar porr men det får ju inte gå ut över hälsan!

måste ju få svara..ler

Har aldrig blivit dålig i magen efter att ha svalt sperma och jag skulle vara död om det var farligt för hälsan..hahaha
PORR som du säger..ska man njuta av och det man njuter av får en att må bra vilket gör att man håller sig friskare.
Så spruta på:p

Tung i pungen

Medlem
Ålder
61
Kön
Man

Men kære ven, hvilket århundrede lever du i?
I gamle dage blev man både blind og døv, fingrerne fald af, det gik ud over både digselv samt din mor & far, jorden gik under, osv. GLEM ALT OM DET!!!

Det er sundt at ha et godt og sundt sexliv med dig selv og andre. Nyd dig selv fuldt ud. Og gør det når du har brug for det. Når lysten trænger sig på.

Om du bliver løs i maven så er det nok kun et tegn på dårlig samvittighed eller måske kraftige akrobatiske øvninger der gør din mave urolig. Samvittigheden skal du gleme alt om. De akrobatiske øvelser skal du nok bare arbeta videre med (uden at jeg ved alt for meget om det).

Ny dit seksliv og dig selv alene og sammen med andre --- så længe som dina laster og luster ikke går ud over et andet person

Og glædelig jul
(-:

Tung i pungen

Medlem
Ålder
61
Kön
Man

Men kære ven, hvilket århundrede lever du i?
I gamle dage blev man både blind og døv, fingrerne fald af, det gik ud over både digselv samt din mor & far, jorden gik under, osv. GLEM ALT OM DET!!!

Det er sundt at ha et godt og sundt sexliv med dig selv og andre. Nyd dig selv fuldt ud. Og gør det når du har brug for det. Når lysten trænger sig på.

Om du bliver løs i maven så er det nok kun et tegn på dårlig samvittighed eller måske kraftige akrobatiske øvninger der gør din mave urolig. Samvittigheden skal du gleme alt om. De akrobatiske øvelser skal du nok bare arbeta videre med (uden at jeg ved alt for meget om det).

Ny dit seksliv og dig selv alene og sammen med andre --- så længe som dina laster og luster ikke går ud over et andet person

Og glædelig jul
(-:

Glemte at sige at sperma jo ikke er andet en protein. Og protein er jo en af kroppen byggestene ... så du bliver jo både større, stærkere og smukkere af sperma.

Jeg har prøvet ... og har gjort det i lang tid ... og det har kun været til fornøjelse og sundhed

Keep up the good work

alskarsas

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är så lyckligt lottad att jag kan suga min egen kuk, sen ett par år tillbaka, vilket jag givetvis gör så ofta jag har möjlighet (då det är fantatiskt skönt och porrigt:D). Att sperman kommer i munnen är oundvikligt och jag har egentligen aldrig haft emot något att svälja min sats, tvärtom:p

Att jag skulle bli dålig i magen av min egen sperma har jag aldrig märkt. Det är nog som "Tung i pungen" skriver, dina akrobatiska övningar som ställer till det. Ta det lungt bara så att du inte skadar dig!!!

Det är varken konstigt eller farligt att njuta av sin egen kropp, så du kan lungt fortsätta med dina övningar om det annars får dig att må bra!

spännande

Ny medlem
Kön
Man
Min flickvän märker inte något negativt!

Kan också suga mig själv lite och har heller aldig märkt något när jag svalt sperman!

Laser

Ny medlem
Ålder
47
Kön
Man
Hej,
I bland när jag svalt sperma märker jag att jag blir orolig i magen, bara någon timme efteråt och får dålig mage...
Är det någon som har samma erfarenhet av detta och vet vad det kan bero på? Det är långt ifrån alltid, men kanske 25 procent av gångerna när jag svalt sperma händer det. Det går fort över när det väl händer.

Bijack74

Aktiv medlem
Hej.
Har aldrig upplevt att jag blivit dålig i magen av sperma. Blir så kåt av smaken. Älskar att känna när den siprar in i munnen och värmen ner i magen.
Är riktigt hård nu. Blir en runk nu och slicka mina fingrar rena sen från sperma.
Guud vad jag vill ha sällskap nu...

Kön
Man
Hej,
Jag har läst på andra forum/frågespalter att det finns de som får akut lös mage efter att ha svalt sperma. för ett tag sedan började jag försöka slicka på mig själv och när jag lyckades blev det också spermasprut i munnen. Då sprutade jag nästan sperma i munnen varje dag och svalde satsen, Ibland blir det lite kurrigt i kistan, men jag mår aldrig dåligt. Inte alls så ofta nu, och jag märker inget direkt i magen nu heller. Verkar som om vissa reagerar och andra inte, eller så är det givaren som har "aggresiv" sperma och irriterar magen. M a o gör bara det som känns bra!

Toppen