Jo, visst har jag leksaker... rätt många faktiskt!
Har faktiskt inte så mycket erfarenhet med nån tjej... Så jag har utforskat på egen hand.
Listan på mina leksaker
------------------------
Lös vagina - Inte så bra... funderar på en ny skönare. (Ganska lite använd.)
Vibrerande ägg - Rätt mysigt i baken..
En liten stav med vibrator och mjukt överdrag - Är ok.. krångligt att ta av och på överdraget.. men utan går ju oxå.
Lång och smal mjuk gelly stav med vibrator - Har bara använt den typ två ggr... skönt med vibrationer.
En mjuk anal plugg - Enkel att använda och väldigt skönt medans man sitter vid datorn t.ex.
Anal plugg med roterande kulor och sug fäste - Vädligt skön att rida.. får underbara orgasmer, gärna en porrfilm då oxå.
Anal kulor på stav (gjuten i ett stycke) - Väldigt skön.. härligt att dra ut när man kommer. Mysig att stoppa in och röra lite på oxå.
Hård stav i glas (Crystal Fantasy) - En favorit... underbar i baken! Ser ju läcker ut oxå.. för webcam lek kanske...
------------------------
Tror det var alla...
va många det blev.
Och visst jag njuter maximalt av att ha nåt i baken. Härligt att runka samtidigt, en porr film är ju inte fel att kolla på då. Gillar lesbiskt och att se tjejer onanera.
Lite konsig e man väl... hoppas bara hitta nån tjej som gillar leksaker oxå. Fast de e klart... de kan va riktigt underbart utan leksaker också.