NÅGRA som använder kik?:)
O olle62 Aktiv medlem Kön Man 4 december 2014 #2 rakat skrev: NÅGRA som använder kik? Klicka för att expandera... kik??
Gizza Välbekant medlem Kön Kvinna 4 december 2014 #3 olle62 skrev: kik?? Klicka för att expandera... En snuskapp för mobiler, som allt och alla tjatar om.
olle62 skrev: kik?? Klicka för att expandera... En snuskapp för mobiler, som allt och alla tjatar om.
J jonte6y Medlem Ålder 44 Kön Man 24 november 2015 #8 Hej ! vore på sin plats för en tråd där vi kan ge ut våra KIK-användarnamn Jag börjar: Jag söker ALLT ! så adda mig på: jonte6y mer info om KIK här: http://www.kik.com/
Hej ! vore på sin plats för en tråd där vi kan ge ut våra KIK-användarnamn Jag börjar: Jag söker ALLT ! så adda mig på: jonte6y mer info om KIK här: http://www.kik.com/
S styvstake Medlem Ålder 45 Kön Man 7 december 2015 #10 Ber om ursäkt om det verkar som en nybörjarfråga. Men hur fungerar kik? Skickar man bara kuk-bilder eller är det någon slags videochat?
Ber om ursäkt om det verkar som en nybörjarfråga. Men hur fungerar kik? Skickar man bara kuk-bilder eller är det någon slags videochat?
J jonte6y Medlem Ålder 44 Kön Man 8 december 2015 #11 KIK funkar lite som ex MSN. en app där man kan hitta användare chatta skicka filmer, bilder bjuda in fler till chatt m.m
KIK funkar lite som ex MSN. en app där man kan hitta användare chatta skicka filmer, bilder bjuda in fler till chatt m.m
Tranåslarsa Välbekant medlem Ålder 45 Kön Man 12 december 2015 #15 Ja använder kik nesse34. Det är nara att adda
S Skeå Ny medlem Ålder 56 Kön Man 22 december 2015 #16 Nån tjej/kvinna som vill chatta på kik och prata snusk och lite bilder? hör av er
P Pelee Ny medlem Kön Man 26 december 2015 #17 Söker chattvänner för kontakt via kik, mitt namn är johs88 Jag vill prata med både män o kvinnor, alla åldrar...
Söker chattvänner för kontakt via kik, mitt namn är johs88 Jag vill prata med både män o kvinnor, alla åldrar...
H helgesson Ny medlem Ålder 44 Kön Man 4 mars 2016 #20 Är ny här, och lite blygsam... men heter spideralfa på kik, vad kan det bli av detta?