kukinnehavare93
Ny medlem
- Kön
- Man
Wire: kukinnehavare
live:erikskenneHej förra sidan som vi använde har tvingats upphöra på grund av att någon illvillig person inte använde den på rätt sätt. Så därför ni som vill runka tillsammans kan kontakta mig här med ert användarnamn på skype så fixar vi en gemensam sida igen..Mycket välkomna!!!!!
live:man1965_3Hej förra sidan som vi använde har tvingats upphöra på grund av att någon illvillig person inte använde den på rätt sätt. Så därför ni som vill runka tillsammans kan kontakta mig här med ert användarnamn på skype så fixar vi en gemensam sida igen..Mycket välkomna!!!!!
live:.cid.85b71fa83ddec2c9Hej förra sidan som vi använde har tvingats upphöra på grund av att någon illvillig person inte använde den på rätt sätt. Så därför ni som vill runka tillsammans kan kontakta mig här med ert användarnamn på skype så fixar vi en gemensam sida igen..Mycket välkomna!!!!!
live:.cid.5af545be81b2deb1Hej förra sidan som vi använde har tvingats upphöra på grund av att någon illvillig person inte använde den på rätt sätt. Så därför ni som vill runka tillsammans kan kontakta mig här med ert användarnamn på skype så fixar vi en gemensam sida igen..Mycket välkomna!!!!!
live:jkek1_2Hej förra sidan som vi använde har tvingats upphöra på grund av att någon illvillig person inte använde den på rätt sätt. Så därför ni som vill runka tillsammans kan kontakta mig här med ert användarnamn på skype så fixar vi en gemensam sida igen..Mycket välkomna!!!!!
Jag chattar gärna udda och tabu.Någon som vill prata på wickr lr session?
Gärna udda/tabu
Samma här, min session ärJag chattar gärna udda och tabu.
live:.cid.fb065fd0f3d52bbaHej förra sidan som vi använde har tvingats upphöra på grund av att någon illvillig person inte använde den på rätt sätt. Så därför ni som vill runka tillsammans kan kontakta mig här med ert användarnamn på skype så fixar vi en gemensam sida igen..Mycket välkomna!!!!!
Lika död som onanera.se gruppen på discordNystartad discord-server, "Runkgruppen" som ni hittar här: https://discord.gg/tP5X6GscJX