Lite allmänt nonsens

EA82

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hittade hit till onanera.se genom google faktiskt.
Och anledningen var ju så klart att jag googlade "onanera". Är frånskild sedan en månad tillbaka, och mitt liv börjar få någon slag stabilitet igen.

Har kommit på mig själv att det är två saker som förändrats enormt. Mitt pånyttfödda intresse för min egen kropp och att skriva.

Nu skulle jag ju precis som många andra, kanske skapa mig en blogg istället för att sitta på ett onani-forum och skriva av mig. Men jag vet faktiskt inte hur man gör. Sån är jag.
(Är detta helt opassande här, så förstår jag om ni raderar mitt inlägg)

Jag var gift under nästan nio år. Gifte mig tidigt, precis 21 år fyllda. Innan jag träffade min fd man, var jag väldigt sexuellt aktiv, både vad gäller onani och sex med andra. Och visst hade jag och min man sex, ca fem, sex gånger om året.

Han var väldigt avig till sex, trots att jag (i mitt tycke) såg bra ut, s e r bra ut. Men det bara blev så. Hans jobb kom alltid i första hand. Och jag fann mig i situationen.

Vi fick aldrig några barn. Inget jag direkt ångrar, framför allt inte nu i efterhand.
Umgänget med mina kompisar försvann allt eftersom tiden gick. Och idag har jag bara en väninna som jag träffar någorlunda regelbundet. Annars är man i princip ensam. Ensam i en stad jag inte är uppväxt i. Ensam i en stad jag inte trivs med. Men fast i ett jobb jag inte har råd att lämna.

Jag googlade "onanera", för det är precis det jag helst gör på min fritid. Det är det som får mig att må bra och finna mig i situationen, och det är det som hjälpt mig igenom skilsmässan. En skilsmässa händer inte på en dag. Det är en process.

Och så hittade jag in till onanera.se - Och här finns det en hel personer som tydligen också onanerar dagligen, och säkert mer än en gång?
Jag har läst lite om vad alla skriver och det verkar vara full rulle på onanerandet här! :)

Så jag kommer garanterat besöka denna sidan flera gånger, varje dag.

Kram

Emma

EA82

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ni är så snälla så. Tack så mycket! (Känns ju härligt att vara välkommen, minsann!) :)

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Härlig och ärlig presentation. >Du verkar vara en underbar njutningsmänniska som borde hitta din like. ;)

Toppen