Lite udda runk.

fanta999

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon mer än jag som har testat och runka i ett par joggingskor? Ja, det låter hel knäppt men jag testade att göra det i ett par 37or och det var riktigt skönt. Dom var mjuka och sköna och med snörningen så gick det att göra hålet lite mindre och med en kondom med glidmedel så var det inga problem att få in saken. Ollonet stöter mot de mjuka kanterna och det känns kan jag lova. Provade också att vämra en sko (med en hårtork) vid ett annat tillfälle och det var ännu skönare. Provade med mina egna en gång men dom var liksom lite för stora och det blev inte lika skönt.
Håller med om att det låter sjukt osv men det skulle vara kul och se om det är någon mer som har testat det.

fanta999

Ny medlem
Kön
Man
Annorlunda men skönt. Vet inte hur jag kom på det hela men jag vet att jag kände med handen och tyckte att dom känndes mjuka osv och sen blev det att jag testade.

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Allting funkar :) Intressant att höra om ngn annan testat det!

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)

mgk

Medlem
Kön
Man
Haha... Det var ju en variant! Har aldrig hört talas om det men iofs så har nöden ingen lag!
Friskt jobbat fanta999. [:p]

UltraKinky

Ny medlem
Kön
Man
har bara skor av storlek 47/48.. och tyvärr stämmer inte den där gamlasägen om att man har lika stora fötter som kuk... :D :( ;)

/Danne [BiKille25]

Mitt Skype alias: bimale25swe , kontakt mig gärna för en pratstund

micke87

Ny medlem
Kön
Man
Måste erkänna att jag blev lite nyfiken på det här så nu har jag provat. Jag testade det ikväll och jag gjorde det i min systers joggingskor storlek 36-37 tror jag för hon har små fötter. Först så stoppade jag bara in kuken när den var hård och drog några drag men sen åkte en kondom på och jag måste nog hålla med fanta999 att det var faktiskt skönt. När jag skulle spruta så drog jag lite hårdare och klämde på dojan och det var verkligen skönt för ollonet, det kom en fin laddning i kondomen. Det är tur att kuken inte har något luktsinne för dojorna luktade ganska mycket fotsvett :) men dom var mjuka osv. Ett tips, testa.

Lurif4xx

Ny medlem
Kön
Man
Idag testade jag att runka. efter ett tag började det spruta ut sperma och efter ca 15 min såg det ut som snoppen var lite större. E det konstigt eller vanligt?

linus90

Ny medlem
Kön
Man
igår så var ja tvungen att testa det här, helt sjukt men de va skönt faktiskt. nu va ja bra kåt annars så hade jag nog inte testat men ja ångrar mig inte.

fanta999

Ny medlem
Kön
Man
Kul att se att det i alla fall är två som har testat. Visst låter det knäppt men nöden har ingen lag... Jag har faktiskt gjort det några till gånger och det är lika skönt.

Lund24

Medlem
Kön
Man
Måste bara fråga en grej... Jag har inget emot att testa med en gympasko, bara det är skönt så... men blir det inte skönt utan kondom?

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Exakt hur gör ni? Jag hajjar inte ett skit.... :)

Too many captains keep on steering us wrong

fanta999

Ny medlem
Kön
Man
-Lund24, jag använde kondom för det kändes inte så fräscht att stoppa in snorren i ett par använda joggingskor men jag har även testat utan och det blev lite skönare faktiskt.

-Spartacus, jag tar typ vänsterdojan och stoppar in snorren i den och runkar. Får ju vinkla den lite så att det blir en skön vinkel för ollonet och att det är lätt att runka. Prova dig fram.
Provade med mina egna och de var för stora i alla fall för min sak.... :)så det blir den något mindre modellen för mig.... :)

-Kramgoakarro, Det enda jag vet är jag var bra upphetsad och fick en tanke att de är ju mjuka och så såg hålet lagomt stort ut.... :)

emmanilsson

Ny medlem
Kön
Man
Blir ju lite nyfiken på vad ni killar gör när ni leker med den där nere och det här hade jag ju inte trott........ Men om min brorsa skulle testa det här i mina jogginskor så är det väl ok bra han använder kondom så klart. Förstår ju att mina som är i storlek 38 måste vara skönare än hans 43or. :)

emmanilsson

Ny medlem
Kön
Man
Fortfarande nyfiken på det här, är det någon som har provat? Vad brukar ni killar använda mer när ni inte använder handen?

Erik188

Medlem
Kön
Man
För mig blir det mestadels handen. Ibland på morgnarna kan jag ligga och gnida mig mot lakanet tills det går för mig. Det blir nästan som ett samlag :).

Originally posted by emmanilsson

Fortfarande nyfiken på det här, är det någon som har provat? Vad brukar ni killar använda mer när ni inte använder handen?

emmanilsson

Ny medlem
Kön
Man
-Erik188 är det morgonståndet som du leker med då..... :) Jag tycker också det är skönt att onanera på morgonen men det är jobbigt när jag måste tänka på att vara så tyst som möjligt för min bror sover i det andra rummet och jag vill ju inte få några konstiga blickar på morgonen. :)

Toppen