T
Thedude
Gäst
Hehe, klart de vore något.US Video på Regeringsgatan 76, Manhattan på Hantverkargatan samt Blue Vision på Fridhemsgatan..... i min prioritering.
PM'a om du har lust att besöka med sällskap!
Hehe, klart de vore något.US Video på Regeringsgatan 76, Manhattan på Hantverkargatan samt Blue Vision på Fridhemsgatan..... i min prioritering.
PM'a om du har lust att besöka med sällskap!
Berätta mer!grupprunk på en nakenstrand i södern med 6
OK. Var på nakenbad och måste sträcka på mig, så jag började gå runt litet. Mellan ett parträd stod en kille och runkade och ville jag skulle joina men hade inte hade inte alls det i tankarna. Litet längre bort stod två killar och kysstes och runkade av varandra. Jag tänkte bara kolla en stund och sedan gå, så jag satte mig en bit ifrån dem, men helt synligt för dem (tycker det är fåningt att inte visa om man kollar in om någon runkar och försöka gömma sig bakom någon buske eller träd). De såg mig och log uppskattande. Efter en stund kom en tredje kille dit och han gick rakt fram till dem. Då kunde jag inte hålla mig heller utan gick fram till dem. En tog tag ett tag om min midja och drog mig in i ringen. Sedan kom det ännu två till. Och det var nog så att jag inte "visste" vems kuk jag hade i hade i handen och vem som hade min eller vem som smekte min bak. Eller tog tag i mina vårtor. Blev ett ganska ordenligt sprut den gångenBerätta mer!