livet

Ålder
56
Kön
Kvinna
Idag skiner solen och jag skall åka in till Kungsträdgården med en väninna - kanske hoppa i den gigantiska airbagen som skall finnas där:)
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
Fast just nu är jag ju här och njuter av ...:p och DET är ju livskvalitet det med!

Samma här:):love:

Snacka om att vissa aktiviteter här på forumet gör att man känner sig skönt avslappnad efteråt;):p
..............................
Hmm Nu blev jag allt nyfiken, aktiviteterna här på forumet gör då mig allt annat än "avslappnad", det får jag allt fixa själv på sidan om!

Och att kunna umgås så här med sina vänner är helt klart en källa till god livskvalitet!

Kram!


Jag kan skriva med en hand;):love::love:

Vilken hand?...[:cool:]
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
i dag...har det ju snöat..lite hahahah minst 1 meter har ju kommit.
älskar det..alla surar men inte jag.

vitt...ljust..vackert.busa och leka i snön..skit kul ju

NJUT

KRAM
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det blev ju ett helt otroligt omslag i vädret på söndagen. Från sol på förmiddagen till snöstorm på kvällen...

Lite kaotiskt var det under måndagen, men idag har det fungerat någorlunda igen...

Det är ju det som är livet;):love:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Fast just nu är jag ju här och njuter av ...:p och DET är ju livskvalitet det med!

Samma här:):love:

Snacka om att vissa aktiviteter här på forumet gör att man känner sig skönt avslappnad efteråt;):p
..............................
Hmm Nu blev jag allt nyfiken, aktiviteterna här på forumet gör då mig allt annat än "avslappnad", det får jag allt fixa själv på sidan om!

Och att kunna umgås så här med sina vänner är helt klart en källa till god livskvalitet!

Kram!


Jag kan skriva med en hand;):love::love:

Vilken hand?...[:cool:]

Ja vad skall jag svara på det;) Den hand som för ögonblicket är ledig - skriver jag med;):p:love:
 
Toppen