En annan rolig (?) incident från min universitetstid , i mitten av 90-talet. Nu kan jag gapskratta åt det hela men när det begrav sig var jag helt tillintetgjord av skam. Jag hade precis kommit tillbaka från min veckovisa porrshopping från mitt favoritställe, en tobaksaffär på Kungsgatan som hade ett brett utbud av erotika/porr och där jag precis hade köpt Private 133 med den sexiga Demia Moore på framsidan samt Blue Climax 63 med den läckra Dominique Simone
Det var en vacker vårdag och även om jag verkligen borde ha återvänt hem så bestämde jag mig för att sätta mig på en bänk i en park nära plugget bara för att ta en snabb titt på mitt senaste inköp. Jag borde verkligen ha väntat. Jag kunde inte ha valt en sämre plats!
Jag var redan upphetsad och såg fram emot mig den kommande runkstunden. Jag tog bort plastfolien och bläddrade snabbt igenom sidorna men såg till att jag hade tidningarna i väskan som jag bar med mig - jag trodde att jag var försiktig! I BC-magasinet fick jag en glimt av en tjej i brudkläder som analknullades medan hon sög kuk....
…..såväl som Demia Moore i samma ögonblick som hennes älskare sköt sin laddning i hennes villiga muni Private numret. Jag kunde inte hålla tillbaka ett luststön och min penis blev snabbt väldigt styv och jag kände hur försatsen rann till. I samma ögonblick hörde jag en bekant röst "Jaså här sitter du och njuter av solskenet?" Jag tittade upp och såg min engelskalärare, en vänlig kvinna i femtioårsåldern som, leende kom gående mot mig där jag satt. Förvirrad stängde jag snabbt väskan och, idiot som jag var, reste jag på mig för att hälsa på henne, trots att min erektion tryckte ut mina jeans och måste ha varit fullt synlig!
Jag kommer aldrig att glömma hennes ansiktsuttryck när hon under en halv sekund stirrade ner på mitt ljumskområde där min upphetsade penis stod rätt upp och gjorde livet svårt för mig. Till hennes eviga förtjänst och min lättnad fortsatte hon som om ingenting hade hänt och vi småpratade i några minuter om någon uppgift och ett kommande seminarium, medan saker och ting lugnade ner sig "där nere". Jag måste dock ha låtit ganska distraherad och jag hoppades att hon inte hade sett innehållet i min väska även om hon måste ha gissat vad som fanns inuti. Att säga att jag skämdes är för svagt - tillintetgjord är mera passande! När vi skildes pekade hon plöstligt och sa: "Tillhör det där dig?". Vinden hade blåst upp påsen med tidningarna,som låg kvar på bänken, och ett av plastomslagen dansade nu runt på gräsmattan. Jag svarade förstås det enda som kom in i mitt huvud: "Nej jag tror inte det", log och gick min iväg. Ridå!
När jag kom hem gick det dock förvånansvärt lätt att runka bort den värsta ångesten - det blev bara extra intensivt!. Jag var så styv och även fast jag onanerade och stönade över Dominque mfl. så var det min lärares avskedsleende som hade fastnat. Jag fantiserade över att hon kunde befinna sig i mitt rum och se på medan jag runkade min kuk och se hu all den kladdiga sperman till sist pumpade ut ur mitt svullna ollon. Så man kan säga - slutet gott allting gott!