Originally posted by mgk
På plutonen hade några av oss rutinen att runka under eldposten. Det hände att någon vaknade men då fick man oftast bara en kommentar innan han vände på sig igen... Hände enstaka tillfälle att det blev dubbelrunk när det var postavlösning...
Spännande och skönt!
Originally posted by behappy
Originally posted by mgk
På plutonen hade några av oss rutinen att runka under eldposten. Det hände att någon vaknade men då fick man oftast bara en kommentar innan han vände på sig igen... Hände enstaka tillfälle att det blev dubbelrunk när det var postavlösning...
Spännande och skönt!
Satt de då och runkade tillsammans?
Var du med om det?
Jag låg i lumpen för mååånga år sedan och vi var ute på en veckas övning. I den åldern var man ju kåt jämt (även nu) så efter nåra dagar utan att komma åt att runka av sig var man ju runkkåt hela tiden. Så var det så att jag skulle gå vakt vid en väg och hade vakten sent nästan på morgnkulan och hade väl stått där i nåstan en timme. Då kunde man ju inte låta bli att tänka på kuk och blev ju förstås kåt som bara den. Äh tänkte jag efter ett tag, jag tar fram den då stenhårda kuken ur gylfen och drar av den. Den var skitskönt att stå där ensam i skogen och runka kuken, blev bara mer och mer sprutkåt och efter bara några minuter så kände jag den bekanta ilande känslan att sprutet var på väg. Så nu fick det bära eller brista, kom det nån nu så skiter jag i det, tänkte jag , och samtidigt så lät jag sperma gå och orgasmen var sååå jävla skön. Jag trror nog jag sprutade 14-15 långa sprut innan den kugnade ner sig. Fan de var sååå jävla härligt efter drygt en veckas runkcelibat.[/quote
SHIT! jobbigt.. fast jag skulle gjort det samma... fråga? att du inte runkade med dina polare i duschen? det är väll en öppen dusch antar jag?? så jag menar.. va fna.. alla hade nog samma tankar som dej.. tror att det kunde blivigt en ganska nice fest ^^
Men apro på ... Inte någon annan som kan berätta om liknande??
Jag runkade i baksätet på en 11-bil i lumpen (grön terrängbil).
Två av polarna var ute och övade på att ratta sin terrängbil och jag som tjänstgjorde som nåt annat och var ledig från min utbildning fick åka med där bak. Stannade vid nån kiosk och polarna handlade godis, och jag handlade porrtidning.
Blev jävulskt kåt där i baksätet och började smeka mig själv utanpå uniformsbyxorna. Eftersom bilarna är rätt högljudda, samt att baksätet är ganska mörkt eftersom det är ett galler mellan bak- och framsäte, så sitter man ganska avskilt där... Dock hade jag full kontakt o samtalade med polarna där fram. under tiden som jag bläddrade i tidningen... Så jag fortsatte ändå att runka kuken utanpå byxorna så att säga... och rätt snart så sprutade det i brallan. Underbart skönt, men kladdigt.
Runkade väl även vid läggdags några ggr, i sängen... men som någon påpekade var det rätt svårt att göra det utan att sängen knirrade.
Sen fyllde jag år när vi var ute på övning... och just där hade vi lyxen att ha bajamajor så då gick jag dit och gratulerade mig själv med en runk