L
Libido79
Gäst
Minns många runk till Filmnets kodade midnattssändningar.. Med mycket fantasi gick det alldeles utmärkt, haha!Precis samma hände mig på ett hotell, men det gick porrfilmskanaler på tv:n på den tiden!
Minns många runk till Filmnets kodade midnattssändningar.. Med mycket fantasi gick det alldeles utmärkt, haha!Precis samma hände mig på ett hotell, men det gick porrfilmskanaler på tv:n på den tiden!
LoL! fy fasen sicken otur!!Jag minns ett tillfälle när jag hade ett glas jag brukade spruta sperman i och sen gömma det för mina föräldrar. en kväll när jag ska ta fram glaset så råkar jag tippa glaset som är ganska fullt med sperma över huvudet på mig själv.
Vad sparade du sperman i glaset för? Drack du den sedan eller?Jag minns ett tillfälle när jag hade ett glas jag brukade spruta sperman i och sen gömma det för mina föräldrar. en kväll när jag ska ta fram glaset så råkar jag tippa glaset som är ganska fullt med sperma över huvudet på mig själv.
Jag minns ett tillfälle när jag hade ett glas jag brukade spruta sperman i och sen gömma det för mina föräldrar. en kväll när jag ska ta fram glaset så råkar jag tippa glaset som är ganska fullt med sperma över huvudet på mig själv.
Lär väl inte vara någon stor genre, men finns ett klipp på xh... så be din kompis söka på Cum noseQuestion? Finns det snor-porr?? Frågar åt en kompis...
Sög av en kille en gång och underskattade lite sprutet. Han försökte varna mig, men jag sa bara att "Det är ok, spruta!" Tanken var att ta kuken långt in jag kunde när han började stöna och låta sprutet komma nere i halsen. Problemet var att det kom en rejäl sats, och hårt! Så jag hann inte alls med och fick kuken bara halvvägs, vilket innebar att jag inte var beredd och sprutet hamnade helt i fel strupe. Fick i stort en "kallsup" av sperma. Så jag började hosta och fräsa, vara av sperman tog andra vägen och kom upp genom min näsa, som i sin tur fick mig att nysa och nös ut nästan hela satsen över killens mage. Kunde känna spermalukt flera timmar efteråt.
Är det nu vi ska erkänna att detta hände "oss" innan vi blev tillsammans?
Jasså det var du som var skurken i dramat.
haha ja, jag skrev om det tidigare i tråden, men lämnade också den andra personen annonym.
Och det är inte skönt!Ah just det ni refererar till samma händelse. Kanske man borde kunnat räkna ut. Fast just sperma i näsan verkar rätt vanligt hehe.