Män som gillar publik?

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Håller med de flesta här att det är upphetsande med publik när man runkar eller har sex. Svårt att få till sådant helt spontant bara...
Men på porrbio kan man slappna av och runka öppet, vilket är jäkligt najs! Även lite avsides på nakenbad brukar funka. Och då alltid trevligt när man får sällskap av andra!
Min kvinna och jag har gått på parklubb ett antal gånger och vi båda njuter av att ha sex inför andra samtidigt som andra har sex runtom. Sjukt uppkåtande att se och höra hur andra knullar precis intill! :love:

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
54
Jag har alltid gillat att visa upp mig naken, njuter mycket av att runka naken i båsen på Kosmos med dörren öppen eller i de gemensamma utrymmena i lokalen.
Njuter även att vara naken hemma med runkkompis och då även bli fotograferad.
Jag är lite av en exhibitionist :)

Kåta Janne

Medlem
Kön
Man
Skönt med runkställen typ Eros i Borås.
Att bara gå runt kolla in andra med kuken i handen. Runka i runkbåsen eller sitta i soffan och runka till lite skön videofilm. Ibland kommer någon och sätter sig bredvid ibland så knullar några killar så ljuvligt att bara spruta långt upp på magen efter att ha runkat några timmar. tyvärr aldrig sett någon tjej där men ger inte upp. Sitter gärna i runkbåset med någon skön pissfilm med dörren och luckorna öppna det händer ofta att någon stoppar in sin hårda kuk i gloryhålen då är det skönt att ge en hjälpande hand.
Älskar att se kukar som sprutar så nice.
Skulle vara skönt att suga av någon och ta sprutet i munnen men det kommer aldrig att ske på något sådant här ställe, vill känna mig säker och inte komma hem med något i munnen eller på kuken.
Vore bättre att hitta en sug/runkkompis som man kan lita på.

Handshake

Medlem
Kön
Man
Hej på er sköna killar,
Är det någon av er som vet vilket ställe som är härligast/ skönast att sätta sig och runka på, till en porris, här i Göteborg en onsdag em/kväll. Gärna öppet och lättklätt/naket?

Deburon

Ny medlem
Jag gillar det men man måste sköta det snyggt så ingen stackar som inte vill ser det. Men porrbio har jag runkat på mycket. Nudiststränder där jag är säkert på att de som ser vill det. Cam såklart men det är inte lika roligt. Jag runkar ofta ute i skogen men då utan publik och de är väl ett annat ämne.

Toppen