Älgö, Kärsön, KälltorpVad finns det för nakenbad i Sthlm där man kan ha det skönt?
Det är det lilla klippbadet i södra delen av sjön, man går ner vid skjutbanan. Mest män, ibland par eller kvinnor, ofta öppet sex. Hör av dig i pm om du vill.Tackar, Källtorp ligger bra till.
Härligt med en öppen skjorta och tight, låg jockstrap, uppkåtande blandning av klädd och avklädd för migGillar att vara naken eller med handduk/jockstraps, på Blue vision eller på Manhattan eller liknande. Kolla in porrfilm och andra besökare, Runkar gärna öppet, och gärna med andra nakna/lättklädda.
Samma här! Visar gärna upp mig! Så härligt…Visar gärna upp mig på nakenbad eller porrbio!
samma, det e så najs när en tjej ser det med och bestämmer sig för att slicka och suga då med.Samma här! Visar gärna upp mig! Så härligt…
Besöker du Vuxenkul nån gång? Där kan du runka så andra ser…. Jag ska dit ikväll om inget kommer i vägen.Visar gärna upp mig när jag runkar, finns det något bra ställe i Göteborgsområdet…så säg till.
Hur är de på vuxenkul? Läste för första gången om det idag. Hade dy kunnat berätta lite hur de är? Mycket folk? Kvinnor? Brukar där va folk i den tjeckiska gloryhole, osv osvBesöker du Vuxenkul nån gång? Där kan du runka så andra ser…. Jag ska dit ikväll om inget kommer i vägen.
Svårt att förklara….Hur är de på vuxenkul? Läste för första gången om det idag. Hade dy kunnat berätta lite hur de är? Mycket folk? Kvinnor? Brukar där va folk i den tjeckiska gloryhole, osv osv
Ok en bit för mig att köra bara så mer om de va värt det.Svårt att förklara….
Antal personer varierar, sällan kvinnor. Tjeckiskt gloryhole finns inte på Vuxenkul vid Färgfabriksgatan
Bäst är att själv besöka och bilda sig en uppfattning.