Män som gillar publik?

MikeGbg

Välbekant medlem
Som jag har förstått det så är det något som aldrig kommer att hända
Jag har varit med om det i duscharna på Vallhallabadet i Göteborg. Var ganska sent på kvällen nära stängning, de flesta hade redan gått. Stod i en av duscharna längst till höger när man kommer in efter en skön bastu och bredvid mig med en dusch emellan står en annan man och duschar. Vi båda tvålar in oss noga och tittar lite då och då på varandra, stannar upp och tvålar in kuken ordentligt och känner att den börjar styvna. Tittar bort mot mannen som ler och som också tvålar in din kuk som står fint. Han flyttar sig till duschen bredvid min och sträcker ut sin hand och tar ett tag om min kuk och börjar runka den skönt. Jag gör detsamma, sträcker min hand och tar tag i hans lilla med hårda kuk. Vi stor där och runkar varandra och det tog inte länge innan han sprutade ut sin sats, men han fortsatta att runka min hårda kuk tills jag också sprutande skönt min sats på honom. Ett skönt minne…
 

Yhx12

Välbekant medlem
Kön
Man
Vore najs att gå många dit den 15:e då. Har själv aldrig varit där.

Hade kunnat dra till ett hotellrum efteråt och grupprunka och leka lite med.
 

male62

Medlem
Tänkte ev åka förbi badet i Växjö på söndag, är det någon som kommer vara där då? Är sugen på att runka ihop med någon eller några. Kanske går det så pass långt att jag får testa att suga en kuk. Alternativt om ett par vill ha sällskap.
 

male62

Medlem
Jag går loss på att andra tittar på mig naken, och givetvis när jag runkar. Har varit på några nakenbad under sommaren, men jag hittade bara en man som kollade lite på mig men han gick sedan. Ändå var det fler personer där. Även om alla var nakna så var det ingen som hade ståkuk, vilket hade varit trevligt att få se då jag aldrig sett en ståkuk på riktigt i livet. Hade gärna runkat ihop med någon, kanske runkat varandra och kanske hade jag fått testa att suga lite kuk. Sedan var det ett ungt par där, även om hon var lite blyg så hade hon en sjukt vacker kropp. Fina bröst och givetvis rakad fitta.
 

male62

Medlem
Efter att ha besökt några nakenbad i slutet av denna sommar, så kan jag konstatera att "min" grej är jag får visa upp mig naken. Både med slak kuk och stå kuk. Självklart också när jag runkar och sprutar. Däremot när jag kollade på en man som blev avsugen av en annan man på nakenbadet, så var det spännande i en halv minut. Försökte runka till det(jag frågade dem om det var ok att kolla osv) men jag gick inte loss på det. Var framme till en annan man som jag tog på kuken som han ville och smårunkade den lite, men även där så kände jag att det inte var min grej. Däremot runkade jag framför honom och sprutade en rejäl sats, så det gillade jag som sagt. Att jag även fick se ett antal kvinnor nakna, där faktiskt alla hade rakade fittor vilket jag också föredrar framför en hårig fitta(jag vet att smaken är olika). Älskar verkligen när de inre blygdläpparna hänger ut. Det fick mig att bli ytterligare kåt. En av kvinnorna blev smekt både på brösten samt på fittan av sin gubbe, men han slutade när jag kom förbi. Visserligen var jag på väg hem då, annars hade jag nog sagt åt honom att fortsätta. Summan är att jag inser att jag framförallt är helt straight, och att jag gillar att titta på när det gäller kvinnor och framförallt att visa upp mig både för män och kvinnor. Även fast jag inte har den största kuken, så står den, är hård och den sprutar.
 
Toppen