Märkligaste platsen du haft sex på?

Kentha74

Medlem
Vart är den mest märkliga plats du haft sex på? Både själv och med någon annan. Med märkligt menar jag platser som är extremt oetiska/olämpliga och/eller platser där det bara känns udda.

Jag börjar:

Sex med annan: besökte min dåvarande flickvän när hon var inlagd på sjukhus, hon hade t.om en som delade hennes rum med bara ett skynke emellan. Spänningen gjorde att jag kom efter max 1 minut. Haha

Sex själv / onani: på ett bröllop i kyrkan, satt längst bak med min flickvän som inte ville ge mig BJ så jag tog saken i egna händer haha

Hoppas detta blir en rolig och välfylld tråd med spännande minnen.

Runken Gbg

Medlem
Kön
Man
På min bostadsort finns en mindre simhall. Förra året vid ett tillfälle blev jag avrunkad i duschen. Där finns tre duschar på rad, jag stod i den i mitten. En jämnårig man ställde sig vid vänster sida om mig, jag stod vänd inåt kaklet schamponerade håret. Kände plötsligt en hand som jag trodde oavsiktligt stötte till mitt lår. Vet inte vad som for i mig men tog ett obetydligt steg i hans riktning, då kom handen igen mot låret och sökte sig till kuken, jag stod still och vattnet hade precis slutat. Han runkade mig så skönt, men strax innan det var dags dök det upp folk, snopet slut. Han gick och bytte om och försvann.

oneswed

Medlem
Ålder
63
Kön
Man
På en parkering vid en kyrkogård.
Skulle träffa en kvinnlig bekant, hon var där för att sköta om en grav.
Började med hångel på kyrkogården, hon smekte kuken utanpå byxorna, jag med handen under hennes tröja och smekte hennes stora bröst, men så kom lite folk som tittade lite konstigt på oss.
Då gick vi till min bil på parkeringen, satte oss i baksätet.
Jag plockade fram kuken och hon öppnade blusen och släppte ut brösten ur bh:n.
Medans jag smekte och knådade hennes stora bröst så runkade hon mig, sen böjde hon sig ner och sög.
Var en del som gick förbi i närheten av bilen, men som tur är så har jag tonade rutor.
Tömde satsen i hennes mun, hon svalde och sög mig ren, stoppade in kuken i byxorna och hon fixade sina kläder.
När vi klev ur bilen var det några som tittade, undrade säkert vad vi gjort i baksätet.

Har även blivit avsugen i bilen på bildäck på Cinderella, i framsätet, utan tonade rutor.
Var en del som gick förbi, men tror inte att dom såg vad vi gjorde, dom hade fullt upp att leta efter sina bilar, men hade dom bara vridit på huvudet så hade dom sett henne med min kuk i munnen :)

Skara-sommarland en varm sommardag i juli för många år sedan. Jg var nog i 14års åldern skulle jag tro.
Vi blev dock påkomna av personal.

Toppen