Män som gillar publik?

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Älskar att visa upp mig i t.ex. offentlig bastu (badhus) men sällan någon visar intresse, har även runkat till sprut när bastun en gång var tom. Älskar även att runka upp kuken lite lätt när man duschar efter ett besök hos bassängen. Hoppas att en dag hitta någon som uppskattar kuken min och vill vidröra den vid ett besök i badhuset
Instämmer
 

Kipsus

Aktiv medlem
Kön
Man
Vandringsleden passerar nakenbadet norr om Landskrona ca. 10 m högre upp så där stannar många som vandrar eller bara är ute och fluktar på speciellt männen som ligger nedanför på stranden och runkar sina styva kukar, ganska upphetsande att se både män och kvinnor luta sig lite över kanten för att titta. Har gjort detta många gånger med åskådare-
 

StenSture

Medlem
Kön
Man
Det är nog bland det mest upphetsande, men sällan praktiskt och rimligt att göra.
Men cam är trevligt men irl är bäst... med rätt publik.
 

Johan_

Välbekant medlem
Någon här inne som njuter av att ha åskådare vid sex eller onani eller bara nakenhet? Hur får ni isåfall utlopp för det?
Jag gissar på att många hänger på klubbar eller vid regelrätta cruisingställen men hur gör ni i vardagen, till exempel i omklädningsrum eller på bussen/bilen?
Jag gillar det;) lite spännande att tex på bussen
 

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är lite av exhibitionist och visar gärna upp mig naken, har gjort det några gånger på Kosmos i Helsingborg, sitta naken och runka tillsammans med andra i den stora salen där även vissa bara är publik. Även sitta i privata båsen med öppen dörr där jag har publik när jag runkar med en skön porrfilm på tv samtidigt
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Älskar att visa upp mig i t.ex. offentlig bastu (badhus) men sällan någon visar intresse, har även runkat till sprut när bastun en gång var tom. Älskar även att runka upp kuken lite lätt när man duschar efter ett besök hos bassängen. Hoppas att en dag hitta någon som uppskattar kuken min och vill vidröra den vid ett besök i badhuset
Vem skulle kunna motstå den besten till kuk I en bastu, bara man vet att man är ute efter samma sak
 

MikeJ

Aktiv medlem
Jag är lite av exhibitionist och visar gärna upp mig naken, har gjort det några gånger på Kosmos i Helsingborg, sitta naken och runka tillsammans med andra i den stora salen där även vissa bara är publik. Även sitta i privata båsen med öppen dörr där jag har publik när jag runkar med en skön porrfilm på tv samtidigt
Kanske skall ses någon gång på Kosmos... visa våra kukar o runka skönt :)??!!!!
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Jag är lite av exhibitionist och visar gärna upp mig naken, har gjort det några gånger på Kosmos i Helsingborg, sitta naken och runka tillsammans med andra i den stora salen där även vissa bara är publik. Även sitta i privata båsen med öppen dörr där jag har publik när jag runkar med en skön porrfilm på tv samtidigt
Gillar med att runka öppet på Kosmos. Så jävla upphetsande
 
Toppen