Jag skulle nog säga det är olika dimensioner av min orgasm.
En vardagsorgasm
, då är det med att man är lite sugen o kåt. Men vill mest bara komma i mål och få spruta och en lite skön känsla i kroppen efter
Ett bra runk när man vill ta en del tid, då är det skönt i varje drag. Man varierar grepp och hand. När är på g att komma, så lugnar man sig, så man bygger upp en lite explosion i slutet. Då är det skönt hela vägen, men på olika sätt o nivåer.
Sen har vi orgasmen som tar en till annan planet.
Det är jag kan slappna av helt med en tjej, bara få njuta och när jag vet att hon njuter av mig.
Det krävs att hon han det där med smeka, runka och veta vad jag gillar och är lyhörd på mig.
Först är det otroligt skönt. Sen tapppar jag kontrollen och bara njuter, skakar o krampar i kroppen. När jag sen kommer över toppen, då kan jag knappt andas för någon sekund och kroppen är helt utom kontroll. Då är det som det både stormar inom mig och massa explosioner, en helt magisk känsla.
Sen kan det ta 10 sekunder upp till en minut efter, som jag kommer i ett kraftigt sprut. Då är det liksom som en final i hela orgasm.
Svårt o beskriva exakt. Har nog bara hänt 5 kanske 10 gånger. Första gången är nog bara 5-6 år sedan. Det är väl tre tjejer som lyckats ta mig till sån orgasm och dom säger dom aldrig varit med om något liknade hos en kille.