Massagekurs?!

G

Guest

Gäst
Hej alla onanister!
En av mina onani-fantasier går ut på att jag går en massagekurs med typ 80% tjejer. Kanske Axelssons?!
Vi övar massage genom att använda varandra, och alla springer runt i kalsonger, eller trosor/BH. Jag har ett par riktigt tunna, vita tajta kalsonger som avslöjar vad som finns under...jag fantiserar att jag får "halvfart" på kuken av massageberöringen, å njuter av den kvinnliga massagekurskamratens blickar mot skrevet...haha
Nån mer med denna fantasi?
Vet någon hur dessa massagekurser funkar i verkligenheten?
Finns det nån här som har gått en massagekurs?

Massa frågor som jag hoppas få svar på :)

Ps. Kalsonger med riktigt tunnt skönt "tyg" (Lycra) har jag hittat på H&M. Har köpt vita i tajt boxermodell i en storlek för liten, för att de skall krama åt paketet lite extra...haha...mot kuken är det insytt dubbelt tyg. Antagligen för att det inte skall "synas" för mycket...men jag har försiktigt klippt bort ena lagret, så nu är kalsongerna supertunna överallt...om jag drar bak förhuden å tar på mig dessa kalsonger, syns ollonets kant ganska tydligt ;) om jag har "halvfart" på kuken så kan man även se ådrorna... Fick några extra blickar när jag testade dessa kalsonger som "badbyxor" under sommaren, kul!
(gick dock inte i vattnet, för då skulle de nog bli HELT transparenta, utan jag nöjde mig med att sola i dem)

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Jo faktiskt. Killer och tjejer var för sig. Sedan det enda som får tas av är tröjan. Man använder en massagestol som du lutar dig mot.

Hoppas detta hjälpte.

G

Guest

Gäst
Tack för inlägget!
Jaha, det var ju lite snopet...trist att det säras på killar och tjejer under massagekursen :(
Vill du säga vilken kurs du gick?

Konstigt om man inte tar av sig mer än tröjan...var det verkligen en massagekurs för "klassisk helkroppsmassage"?

Finns det nån mer därute med kurserfarenhet? ;)

Dexterz

Medlem
Kön
Man
Jo jag håller med... Men det kanske är därför :) Jag avslöjar inte mycket men det var i Stockholm. Det betyder inte däremot att samma sak gäller för övriga i Sverige.

Helkroppsmassage är inte så vanligt som du tror ;) Kanske i filmerna

zonar

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig varit på en massagekurs, men dock på massage (en gång). Det var en ganska ung, snygg tjej jag blev masserade av och jag skulle få halvkroppsmassage. Jag frågade om jag skulle ta av mig byxorna och hon svarade: - Gör vad som känns bekvämt för dig!. Jag slet av mig byxorna. Hon var en jätteduktig massör, men dock fick jag inte stånd en enda gång. Jag vet inte varför, men när man ligger på britsen är man mest fokuserad på massagen och att slappna av, så sexuella tankar kommer inte riktigt upp. Gjorde iallafall inte hos mig :D. Det beror ju dock på hur kåt man är. Om jag inte minns helt fel hade jag redan dragit en Tarzan hemma.

G

Guest

Gäst
Kul att läsa vidare om massageerfarenheter :)

Jag har själv fått massage, bla ute på Hasseludden SPA i Sthlm. Fick då ett hårt stånd...men det blev ingen reaktion hos den snygga massagetjejen(en långhårig slank brunett "kring 35-40" med starka vackra händer), å jag sa inget jag heller om ståndet...
Hade inte runkat på 3 dagar när jag kom dit, så ollonet var riktigt känsligt :)

Jag förstår såklart att massagekurser inte är några "orgier" eller så. Men det hade varit lite kul att höra hur det går till. Funderar att anmäla mig till en kurs. Är det nån som kan tipsa om en kvälls eller helgkurs?
(Jag vill ju inte bli massör på heltid å plugga en hel termin)

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Kommer ihåg när jag gick gymnasiet, så kunde vi välja ett tillvalsämne, hudvård fanns det bland annat att välja på, jag valde hudvård, kommer ihåg att vi fick en lite kurs i massage, men inte mer än att massera axlarna och ryggen, men det var bara tjejer på den kursen.

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag bor ju inte i stockholm men i Västerås vet jag finns en kurs med blandade deltagare.
Dock är den väldigt resiös...deltagarna betalar ju en fin slant för något de verkligen vill lära sig.
Tror inte tjejerna där går dit för att titta på de manliga deltagarnas boxershorts faktiskt..... tyvärr.

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Jag bor ju inte i stockholm men i Västerås vet jag finns en kurs med blandade deltagare.
Dock är den väldigt resiös...deltagarna betalar ju en fin slant för något de verkligen vill lära sig.
Tror inte tjejerna där går dit för att titta på de manliga deltagarnas boxershorts faktiskt..... tyvärr.

Självklart finns det ingen RESIÖS kurs i västerås..... men en SERIÖS vet jag finns ;)

För snabba fingrar tydligen...haha

G

Guest

Gäst
Jag förstår såklart att alla massagekurser är seriösa.
Det finns ju inga massagekurser med "happy end" *skratt*

kul med fler inlägg i tråden!

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

Jag har aldrig varit på en massagekurs - men om du skulle vilja öva, kan du få öva på mig;)

G

Guest

Gäst

Jag har aldrig varit på en massagekurs - men om du skulle vilja öva, kan du få öva på mig;)

Mmmm..det är såklart att jag behöver öva! Du får anmäla dig för en tid :)
Lovar att jag är ganska duktig för att vara outbildad på massage.
Kan du tänka dig att betala med lite massage tillbaka?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

Mmmm..det är såklart att jag behöver öva! Du får anmäla dig för en tid :)
Lovar att jag är ganska duktig för att vara outbildad på massage.
Kan du tänka dig att betala med lite massage tillbaka?

Inte en chans - innan jag vet att det är värt pengarna;)

Throb

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig varit på en massagekurs - men om du skulle vilja öva, kan du få öva på mig

Övning ger färdigjhet! Ser fram emot långa sköna övningspass! ;)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har aldrig varit på en massagekurs - men om du skulle vilja öva, kan du få öva på mig

Övning ger färdigjhet! Ser fram emot långa sköna övningspass! ;)

Vad säger man? ...kan bara instämma här:p

Toppen