Massera prostatan

wankaren

Ny medlem
Kön
Man
Är det någon mer här som lyckats massera prostatan (på rätt sätt)?

Har läst om det ett bra tag men aldrig riktigt lyckats, men för bara några dagar sedan så kom jag på knepet, absolut underbart.
Första gången så fick jag orgasm efter bara fem minuter (utan att ens ha rört kuken). Blev t.o.m en liten utlösning fast motsvarande bara en minimal tesked.
Andra gången så masserade jag samtidigt som jag runkade och fick den starkaste orgasmen på många år, riktigt vred mig så skönt var det, wow vad det sprutade.

Knepet:
Enklast är att ställa sig på knä eller lägga sig på sängen på sidan.
Sedan för man armen bakom ryggen (inte framifrån mellan benen) och för in tummen (går bra med vilken som) in i analen.
Tummen ska in så långt som möjligt och icke-nagelsidan ska alltså vara vänd mot kuken.
När tummen är hela vägen inne så ska man känna prostatan, känns som en liten skelettbit nästan men den märks väldigt tydligt, sen är det bara att börja gnugga och massera.
Känns lite märkligt i början (om det ens känns alls) men ge inte upp! Efter någon minut så ställer sig kuken i givakt (om den inte redan gör det) och sedan börjar det så småningom ge resultat.
Att gå på toa 10-15 minuter innan är dock klart att rekommendera, har man bara gjort det så är det inga problem och det kommer inte lukta något heller.

Have fun!

1986

Medlem
Kön
Man
Jag har provat det där med prostata-orgasm men jag får inte riktigt till det:(
Jag har iofs inte använt något finger utan skaftet om det nu heter så på en skruvmejsel, det har varit så j*vla nära orgasm men det har aldrig gått hela vägen. Jag antar att jag får kämpa vidare, kanske prova med tummen...

G

Guest

Gäst
Det går alldeles utmärkt att spruta utan att ens röra kuken. Det är otroligt att se kuken rycka och spruta helt fritt.;)

G

Guest

Gäst
Jag har lyckats en gång. Föst masserade jag prostatan med en stor mejsel i rumpan. Sen runkade jag till att det nästan kom. Sen släppte jag kuken och fortsatte massera prostatan. Så kom det ett sprut utan orgasm. Sen kunde man runka till orgasm på ca 40 sek :) Niiiice.

el gardo

Medlem
Kön
Man
Jag vet det är as konstigt när man masserar prostatan. Jag har nog gjort det sedan början av tonåren tror jag. Prova ett ljus som har en sån rund kant där nere. Jukka med det mot prostatan så blir man alldeles vild. Fast av den tekniken krymper min penis ofta.
Om jag däremot har något vibrerande så sväller kuken upp och jag kan komma utan att röra den alls. Blev alldeles paff när det hände första gången. Detta med vibrator är en av delarna till den teknik som jag återigen använde igår. Fast jag kan inte riktigt beskriva upplevelsen av den än så länge. Jag får stånd nu när jag tänker på den. Och man är så fri så fri när man är hemma. Man kan bara ta av sig...
Ja a alla fall så finns det många sätt att stimulera prostatan på. Och dessutom resten av den erogena zonen i början av analen. Fats allt jag vet orkar jag inte skriva nu. Och det mesta är ju väldigt inviduellt.....som det mesta.
Men allt man för in skall vara tvättat med tvål och vatten!!!!! Är man inte försiktig med renligheten så får man skylla sig själv.

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Testade nån gång att trä en kondom över långfingret och köra upp det i analen. Jag vet inte om jag hittade prostatan eller vad men skönt tyckte jag inte att det var iaf. Kanske skulle prova med nått längre som folk påstår här.

Masturbation for Salvation

Äites

Ny medlem
Kön
Man
Jag har försökt men det har aldrig gått till orgasm, det är lite skönt i början, sen avtar det helt och det känns som prostatan typ blir mindre :S (?). Hur länge ungefär masserade du?

G

Guest

Gäst
Jag tycker också det känns som den blir mindre. Kanner den knappt efter ett tag ...... Men det förjar nästan rinna för mig direkt. Precum typ ..... Fast riktigt sprut har jag bara lyckats med när jag runkade mig nästan till orgasm. Sen masserade hårt. Då kom det ett sprut utan orgasm :)

Toppen