Mediafilnamn i MSN

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Tänkte bjuda på en rolig grej som hände mig för en tid sedan!

Som nästan alla vet så kan man i MSN kryssa för att man vill visa upp vilken musik man lyssnar på just nu. I den normala versionen gäller det t ex WMP, Winamp och dylikt.

Finurlig som man så skaffade jag en patch till MSN som skulle fixa lite reklambanners och andra tråkiga spärrar. Sagt och gjort vid den senaste realesen av MSN messenger...

Några kvällar efteråt var jag home alone och kollade på ett par härliga porrfilmer på datorn. Hade hållit på i gott och väl en timme när en tjejkompis messade och frågade vad "Please.Me.[English].XXX.DVDRip" var för film..! ;)

Inte ont anade hade jag valt ett alternativ i patchen som tillät alla mediaspelare, och givetvis också MPC (Media Player Classic)!! ;) Alltså hade jag under den senaste timmen glatt berättat för alla kontakter vilka smaskiga porrfilmer jag kollade på!!

Som tur var, är hon en väldigt förstående tjej som artigt låtsades som hon inte fattade vad jag gjorde...! ;)

Tur för mig var det oxå att alla "känsliga" kontakter såsom svärföräldrar, svåger, faster och moster inte var online vid tillfälle...! :D

kille71

Medlem
Kön
Man
hahahaha... det var det värsta.... :D tur i oturet. Gick din puls upp när hennes fråga kom :D

Ålder
56
Kön
Kvinna
Ooops! Jag får hjärtklappning när jag tänker på att jag säkert skulle kunna göra exakt samma sak själv:oops:

Sååå piiinsamt:oops:

Jag har så dålig koll på alla tekniska funktioner, så jag förstår inte ens alla moment du pratar om här. Men jag fattar hur skönt det måste kännas att du inte fick frågan, om vilken film du tittar på, av någon faster:D:love:

Miharu-chan

Medlem
Kön
Kvinna
Usch det hände mig med! Det hemska var att det var mitt ex som såg det! Han är dessutom superkristen och under de 6 månaderna vi var tillsammans kysstes vi bara, inget annat. Inte så förvånande att jag gjorde slut :p

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Usch det hände mig med! Det hemska var att det var mitt ex som såg det! Han är dessutom superkristen och under de 6 månaderna vi var tillsammans kysstes vi bara, inget annat. Inte så förvånande att jag gjorde slut :p
Jag antar att du ville göra mer än kyssas...

Toppen