Min första gång med en man (gay, oral)

tjockpiercadkuk

Aktiv medlem
Tyckte det var mycket enklare i yngre tonåren att få kukar att suga. Verkade som att alla gamla ensamma gubbar ville ha ung pojkmun, nu för tiden så märker jag inte alls av det lika mycket att det intresset skulle finnas hos folk som är i min ålder, dvs äldre
 

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Första gången för mig var när jag var 14 år och gick i 8:an. Vi var iväg på fotbollscup och sov på luftmadrasser i ett klassrum. Jag och en kompis bestämde oss för att vara kvar i klassrummet för att vi var väldigt trötta medans alla andra skulle gå och kolla på en match. Jag slumrade till i ungefär 20 minuter och vaknar sen av att min kompis ligger och runkar bara två stycken madrasser från mig.

Jag låtsas först som att jag sover men kan inte låta bli att kolla när han runkar sin kuk. Jag har spanat in hans kuk flera gånger tidigare i duschen när den varit slak och alltid varit fascinerad över hur lång den var. Nu fick jag se den i sin fulla prakt och det var den största kuken jag hade sett. Jag känner hur min kuk blir hård och jag börjar runka lite försiktigt under täcket så han inte ska märka något.

Tillslut kommer han på mig med att kolla på honom och han frågar om jag vill känna på hans kuk. Jag nickar och kryper över till honom, tar tag i den och känner den varma hårda kuken i min hand. Jag beundrar den och drar sakta upp och ner och börjar runka honom. Han märker hur kåt jag är och börjar nu även runka av mig. Tillslut frågar han om jag inte skulle vilja smaka på hans kuk. Utan att tveka så omslöt jag den med mina läppar och började suga av honom. Hans kuk va så stor så jag hade svårt att få in den i munnen men jag gjorde så gott jag kunde. Tyvärr fick jag aldrig smaka hans sperma för vi blev rädda att alla våra lagkamrater och tränare skulle komma tillbaka så vi slutade tvärt med att ingen av oss fick spruta. Efteråt så kollade jag alltid extra på honom i duscharna efter varje träning och önskade att jag skulle få uppleva något liknande med honom igen men tyvärr blev det aldrig så.
 

ChicoSouth

Välbekant medlem
Kön
Man
Hade fått kontakt med en man på BC, han var några år äldre. Vi bestämde träff en vardag efter jobbet. Jag var väldigt nervös då det var första gången med en man. Jag ringde på och han öppnade i morgonrock och var naken under. Vi satte oss i hans vardagsrum och började med en fika, efter en stund föreslog han att gå in till sovrummet. Vi klädde av oss nakna och jag såg hans stora kuk för första gången, han satte på en porrfilm och jag kände att jag blev kåt, han satte sig på knä och började suga mig så skönt.,han kunde suga. Efter ett tag la vi oss i sängen i en 69:a på sidan, jag sög in hans kuk i munnen, det var så läckert att få en hård kuk i munnen samtidigt som jag blev avsugen. Jag kom skönt i hans mun efter en stund och sen runkade jag honom till han sprutade. Efter det träffades vi regelbundet, numera suger jag lika gärna kuk likaväl som blir avsugen av en man om personkemin stämmer så som att jag slickar fitta och knullar, det är samma njutning.
 
Last edited:

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Första ggn var jag tolv, och jag och två kompisar hade hittat ena killens farsas porrtidningar och blev så kåta så det bara hände av sig själv att vi satt och runkade alla tre, det slutade med att vi låg i en ring och sög varandras kukar och bläddrade i porrtidningar i typ en timme.

Efter den gången så gick det nog inte en vecka i skolan fram tills dess att vi gick ut nian utan att vi sög kuk på varann, minns många "toabesök" där Johan stod på knä och sög kuken på mig när jag satt på skoltoan. Det visade sig ju att han var gay också, så jag avundas verkligen hans nuvarande pojkvän efter som han fick så grundlig träning i att suga kuk redan i unga år, han är den enda förutom en 18 årig liten missanpassad tjej från Sveg som kunnat suga mina 23cm ända till roten utan att få en kräkreflex.
 
Toppen