GrattisMin fru gör det med
Mm älskar när hon har det skönt med andraGrattis
Det är är något med att hon blir så kåt av det ocksåMm älskar när hon har det skönt med andra
Vi har haft trekant. Men att se på och filma är också hett. Men att bara veta att hon knullar med en annan gör mig vansinnigt kåtÄr ni men, trekant, tittar på?
Antar att du inte vill dela bild?
Snygg, där skulle man vilja vara med, är det du som sätter på?Vi har haft trekant. Men att se på och filma är också hett. Men att bara veta att hon knullar med en annan gör mig vansinnigt kåt
Nej det är en annan kille.Snygg, där skulle man vilja vara med, är det du som sätter på?
Är både med och tittar påÄr ni men, trekant, tittar på?
Antar att du inte vill dela bild?
Vilket gillar du mest?Är både med och tittar på
Båda delarna är bra på sitt sätt skulle jag nog sägaVilket gillar du mest?
När hon träffar andra, är det att hon har stor aptit på sex eller är det andra saker och upplevelser hon är ute efter?Hur många är vi här inne som är gifta med en kvinna som träffar andra killar?
Min fru ska få herrbesök idag. Jag älskar verkligen att hon lever ut sin kåthet. Hon ska träffa någon minst en gång i veckan nu
Beror på humör ibland vill jag inte ens va med hon får berätta efteråtVilket gillar du mest?
Helvete vad snygg hon vaVi har haft trekant. Men att se på och filma är också hett. Men att bara veta att hon knullar med en annan gör mig vansinnigt kåt